Přejít na obsah

Výpadky uploadu Plzeň-Doubravka


Návštěvník shrap

Doporučené příspěvky

Návštěvník shrap

Začínám bejt zoufalej. Víceméně každej den volám na podporu, že nejede upload. Nedá se na tom telefonovat (teams, discord, hangouts), videotelefonovat už vůbec ne, nedá se na tom ani hrát na mobilu (asi ani na PC, ale to teď moc nezkouším), nedá se přes to pracovat přes vzdálenou plochu... A na podpoře pokaždý stejná písnička: "Já tu teď žádný problém nevidím" ... Jako já chápu, že se to blbě hledá, když se to objevuje sporadicky, ale to sakra není můj problém. V pondělí přijede technik, ale netuším, co u mě vykoumá, když dle zpráv některých techniků na podpoře je to problém na celým uzlu. Fakt zoufalství tohleto.

Pro představu, jak to vypadá (resp. vypadalo před 14 dny. Ale je to pořád stejný) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yE42ygPUD0MUs8H_56wSsLxMDwx4XJyD0RkXfa20chs/edit#gid=185889329

Upraveno uživatelem shrap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník shrap

Nemám. Mně by stačilo, kdyby mi Vodafone nabídnul neomezený data, který dával přes Vánoce jako dárek. Jako dočasný řešení by to bylo fajn, ale chci vyřešit ten problém jako takovej. No, uvidíme, co technik ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to vysledovat jestli se ten problém s rušením objevuje nějakých pravidelných intervalech, nebo úplně nahodile,pokud je to nějaké pravidelné, tak vysledovat v kterých hodinách během dne je to nejčastější a v tu dobu by měl přijít technik a začít ten problém hledat, protože pokud dorazí ve chvíli kdy všechno poběží bez problémů, tak tam asi mnoho nezmůže, ale určitě bude lepší když to tam aspoň preventivně prohlédne a třeba nakonec na něco přijde .

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník shrap

Tak konečně vyřešeno. Teď koukám (do diskuze), že ten technik tu byl 1.2. Zkouknul to, řek jasně, že to není u mě, dal mi na sebe číslo, ať volám, až se to začne projevovat. No, párkrát jsem volal, on něco zkoumal, pořád bezradnej. Pak někdy před 14 dny mi říkal, že budou měnit optickej převodník. To nepomohlo. A nejednou minulou středu, 10.3., volal, že to našli. U paní o dva vchody vedle, po rekonstrukci bytu zřejmě nějak špatně napojenej kabel či co. Natáhli novej a od tý doby ok. Ale trvalo to prakticky 3 měsíce! Naštěstí mi na lince UPC  vyjednali neomezený data na tarif od Vodafonu co mám, takže fungovat jsem mohl. Takže tak 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...