Odesláno 7. března 2017 8 let Nerozumím tomu proč si chceš nechat odpojit a znovu zapojit Internet. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 7. března 2017 8 let Zle som to napísal myslel som tým, že odstúpim od zmluvy od starého a zoberiem nový.
Odesláno 7. března 2017 8 let K tomu by mělo stačit zavolat na zákaznickou linku a výměnu domluvit. Aspoň u nás to tak funguje. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 7. března 2017 8 let Aj na Slovensku to tak funguje, dá sa aj cez facebook alebo mailom toto dohodnúť. Len teraz to bude trvať lebo ľudia ich spamujú kvôli zmenám od apríla. Za znovupripojenie majú v cenníku poplatok (https://www.upc.sk/zakaznicka-zona/dokumenty/ Všeobecné tarify a cenníky - Tarifa jednorázových poplatkov). Ale možno budú chcieť aj za zmenu poplatok. No mne teraz ponúlli pri zmene lepšiu cenu ako kebyže som nový zákazník - a teda zruším a znova dám novú zmluvu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.