Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ahoj,

mám nově UPC 100/10 a při testu rychlosti jsem dosáhl jenom něčeho kolem 20/10. Pojal jsem podezření, že za to asi může starý wi-fi router, který mám do modemu připojený, a tak jsem se pokusil připojit si notebook přímo kabelem na modem, abych to změřil. Přes DHCP jsem dostal adresu, asi tak 20 vteřin mi fungoval internet a pak nic, ani jsem si nikam nepingnul. Všechno jsem zkusil prorestartovat, ale to nepomohlo. Je to očekávané chování, to si ten modem pamatuje mac adresu zařízení na druhé straně a s jiným nefunguje, nebo se dělo něco úplně jiného? Mám modem Ubee 3230.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno

Reset modemu a pc pomůže

Odesláno
  • Autor

No to jsem udělal, dvakrát, a nezdálo se, že by to pomohlo. Vždycky to po dvaceti vteřinách zamrzlo (internet - prostě jsem se nikam nedostal).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno

A co jiný počítač/notebook/tablet/telefon, jsi zkoušel?

Odesláno

A s tim routerem to jede nebo take uz ne ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Jojo, vrátil jsem ho, prorestartoval a začalo to fungovat s routerem. Co mi ale přišlo nejdivnější že na mém počítači to nejdřív chvilku fungovalo a pak to přestalo, a po restartu to samé.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno

Nemáte v PC napevno nastavené IP adresy? Po přímém propojení PC a modemu a následném restartu modemu vytažením ze zásuvky na cca 20s, by to mělo normálně jet.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Nene, nastavil jsem si dhcp klienta na notebooku. Ale pravda, ze jsem ten router restartoval jenom tlacitkem, co na nem je, a ne vytazenim ze zasuvky.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Odesláno

Tak pak dejte vědět, zda pomohlo.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Tak ano, prostě jen byl potřeba dlouhý restart modemu, nechápu tedy, proč prostě nestačí ho vypnout azapnout ,ale budu si to už pamatovat. Naměřil jsem cca 95/10, takže rychlost je v pořádku a budu muste koupit novýá wifi router.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.