Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Dobrý den, zhruba poslední týden máme problém s internetem. Hodně to zlobí. Chvilku jde dobře potom hůř a někdy vůbec. Máme pouze modem UBEE EVW3226 s internetem tarif 150+ a je připojený kabelem se stolním PC. Modem byl už několikrát resetován a také vrácen do tovarního nastavení. Pokud by někdo věděl co stím děkuji za radu.
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Zkonrolovat F-konektory a koaxy v bytě týkající se modemu, zkusit jiný vhodný a ověřený napájecí zdroj k modemu, kontaktovat technickou podporu UPC/Vodafone. - - - - Praha
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Plus samozřejmě vyzkoušet jiný síťový kabel mezi modemem a PC, je-li k dispozici.
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Ty kabely můžu zkontrolovat vizuálně jestli nejsou poškozené víc bych z toho nepoznala. Zdroj k modemu myslíte tu nabíječku? Paní na podpoře upc povídala že u nich je všechno v pořádku a mám si kdyžtak objednat servis. qwertz345 - nemám ale vyzkouším 🙂
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Kabely vizuálně stačí, hlavně ty F-konektory dotahnout - je to na závit. Napájecí zdroj jen jestli máte modem odkoupený od UPC, jinak správně je objednat servis. - - - - Praha
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Pred casem jsem mel podobne problemy. Vizualne vsechny kabely v poradku. Prisel technik, nacvakal nove F-konektory a bylo po problemu. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Odesláno 27. srpna 2020 4 roky Ten modem bude VF stejně co nevidět měnit, tak při té příležitosti ať technik provede kontrolu. - - - - -
Odesláno 28. srpna 2020 4 roky Mám také poslední týden podobný problém, ale v menším rozsahu. Přesně to dělá od 20.8., kdy mi večer kolem 22h internet cca 3x po sobě vypadl na pár minut, kvůli chybě s DNS - DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET a podobně (bloklá ikonka ve Windows tray), někdy jsem sice byl jako připojen, ale vůbec to nenačítalo a na speedtestu download error, na podruhé okolo 1-1,5Mbits, pak po pár minutých to zas jelo plných 500Mbits. Začalo to tedy přesně tak nějak tou dobou, kdy Vodafone dal možnost objednat si gigabit. Od té doby to zlobí každý den. Některé dny potom to vypadlo třeba jen 1x, nebo 2x za večer. Poslední dny už nevypadává, ale pořád přetrvávají ztráty packetů, v jeden to bylo hrozné packet loss vyskakoval každou chvíli a i odezva, pravděpodobně kvůli tomu skála nahoru, takže to se nedalo skoro vůbec hrát a trvalo to asi 2 hodiny, pak se to třeba na pár vteřin vrátilo do normálu a pak zas znovu. To bylo jen 1 den, pak se to zas zlepšilo, ale packet loss je tam nějaký pořád, nikdy to nevrátí odpověď na všechny požadavky, většinou to bylo kolem 5%, teď to sice už je třeba jen 0-1%, protože to sice stihne někdy odpovědět v čase, ale se zpožděním a je tam prodleva a odezva proto vyskočí, když se to stane z 7ms, třeba na 100-1000ms, ve hře mám graf a po několika vteřinách tam vždy sem tam vylítne packet loss, což je dost blbý, když třeba zrovna střílíte, nebo pilotíte helikoptéru, tak pak třeba kvůli tomu havarujete. Sem tam jsem taky zkusím speedtest, zpočátku zlobil víc, teď okolo těch 500Mbits sice většinou dosáhnu, ale trvá to většinou delší dobu, než to dosáhne vyšší rychlosti, což je normálně skoro ihned. Upload drží pořád na max. Jinak internet mám stále zatím 500 Mbits s Compalem, v bridge módu, jsem připojen přímo z něj. Zkoušel jsem ho před pár dny restartovat, ale nic se tím prakticky nezměnilo. Ve vláknu o spuštění 1Gb/s jsem četl, že mají lidé úplně ten stejný problém, takže to asi nebude chyba u Vás, ale Vodafone nejspíš něco nevychytal na síti s tím gigabitem. Sledoval jsem na UPC stránce status s výpadky pro moji adresu a nic tam nejdříve nebylo a asi po 3 dnech, co to začalo, se tam objevila plánovaná údržba na 31.8-1.9 23h-6h a další 2.9-3.9 taky 23h-6h. Tato druhá mi přišla i do emailu a to asi většině lidí, co jsem mu na fóru četl. Přišla Vám také? Doufám, že se to po té údržbě zas vrátí plně do normálu. Jinak mi internet vždy běží tak, jak má, za posledních x let. Ještě známý, co má taky internet od Vodafonu, (i když na FFTH technoogii) z Portugalska, tak má poslední dny také podobné problémy.
Odesláno 28. srpna 2020 4 roky To může být nějaký problém se signálem, nejlepší je zavolat na technickou podporu a zeptat se jestli to není nějaký problém, pokud by byl ,tak by to měli vidět. Můžeš taky kouknout do modemu, na stav signálu na downstreamu, měl bys tam vidět jednotlivé kanály, jejich úrovně a jejich kvalitu signálu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.