Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Tak jako mnozí i já dostal od UPC nový septobox.Technik-byl-li to vůbec technik-důležitě rozbalil krabici,zapojil kabely a začal ladit.Trvalo to dlouho.Tak dlouho,že odešel ať si to doděláme.Mimo jiné problémy,které by nenastaly,kdyby to byl odborník,chyběl samozřejmě multiplex7 ( Nova Cinema a spol.)

Při nahlédnutí na frekvence http://www.upc.cz/pdf/Frekvencni_prehle ... evizee.pdf jsem toto v pohodě naladil na septoboxu manuálně na frekvenci 634 MHz,PS=6900 kb/s.

Mimochodem-technická podpora UPC se mi jeví jaksi nadřazená a chaotická.Nevím-buď nestíhají,anebo nechtějí.

Pokud to byla placená instalace za 4 stovky, tak bych to reklamoval. A jestli to byla samoinstalace, tak to ber jako nadstandard, protože ten technik ani nic ladit nemusel (a nejspíš ladil jenom proto, aby odzkoušel, že to vůbec funguje).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community