Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ano, to mas pravdu, ale je to pravdu jedine PC, ktere se od tebe pripojuje k internetu ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Podle mě dělá UPC jednu chybu a sice, že zákazníka neinformuje o blokaci a nedoloží mu konkrétně o co šlo, tj. nějakej log, časy apod. Pak by to asi bylo snadněji dohledatelný.

Odesláno

Tak nevim jak je to aktualne nyni, ale me tehdy (12/2009) mail prisel, jeste jsem ho ted i dohledal v archivu:

 

Vážený kliente,

 

dovolujeme si Vás upozornit, že dne 2009-12-20 22:07:55 prostřednictvím Vašeho počítače / Vašich počítačů došlo k rozesílání nevyžádané pošty.

Tím jste narušil provoz datové sítě UPC a porušil Všeobecné podmínky poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, a.s. (dále jen „Všeobecné podmínky“).

 

Abychom předešli dalším negativním důsledkům, provedli jsme na Vašem internetovém připojení v souladu s Všeobecnými podmínkami blokaci portu 25 pro odchozí poštu.

Toto opatření má dalšímu šíření nevyžadané pošty zabránit, nebo jej alespoň výrazně snížit. V případě, že nepoužíváte pro správu Vašeho mailu poštovního klienta (např. Outlook, Thunderbird),

ale přistupujete k poště pomocí webového rozhraní (http://www.seznam.cz/, http://www.volny.cz/, http://www.upclive.cz/Servis/Webmail/, atd.) nezaznamenáte žádnou změnu.

 

Věříme, že k této nepříjemné události došlo neúmyslně a bez Vašeho vědomí. Většina nevyžádané pošty je rozeslána zneužitím počítače v důsledku jeho nízkého zabezpečení. Dovolujeme si Vám proto připomenout kroky,

které je třeba pro zabezpečení vašeho počítače učinit, aby byla v budoucnu co nejmenší pravděpodobnost napadení a zneužití Vašeho počítače.

 

1) Nainstalovat všechny bezpečnostní záplaty Vašeho operačního systému (např. pro operační systém Windows na stránce: http://www.windowsupdate.com/)

2) Zkontrolovat Váš počítač klasickým aktualizovaným antivirovým programem (např. UPC SmartGuard, Norton Antivirus,Avast, AVG...)

3) Prověřit Váš počítač programem na vyhledávání různých "červů nebo tzv. spyware". Mezi nejpoužívanější programy patří Ad-aware, SpyBot a UPC SmartGuard.

4) Nadále Vám doporučujeme používání firewallu.

 

Jakmile provedete výše doporučená bezpečnostní opatření či jiným způsobem zabezpečíte Váš počítač informujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře, který najdete na http://web.upc.cz/klpoz/cz/ a poté Vám bude řádné připojení obnoveno.

 

Nejste-li spokojen s Vámi prováděným standardním zabezpečením a doposud používanými systémy, doporučujeme novou službu na ochranu Vašeho počítače, která se jmenuje UPC SmartGuard. Ta nabízí komplexní

zabezpečení Vašeho počítače. Více informací naleznete na http://www.upc.cz/internet/extras/smartguard.

 

Věříme, že tato opatření, kterými se snažíme zamezit zneužívání sítě Internet a tím chránit i všechny naše uživatele, přijmete s pochopením.

 

UPC Česká republika, a. s.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Zdravim, mam stejny problem a porad dokola, mam pripojene jen playstationy 3 a 4, po aktualizaci sw dojde k blokaci portu a nemuzu na online store ani online hry, jinak internet chodi. Volal jsem jim mi rekli at si skontroluju zda v ps nejsou viry, rozesilam vir, coz pro me je to blbost a slisim poprve ze mam v konzole vir, ani nevim zda je mozne mit vir v konzole, podle techniku jo. A po 3 uz budu muset piseme pozadat o odblokovani portu, tudis po 3 nebudu zadat o odblokovani ale o ukonceni smlouvi, chci internet pro online hrani a kdyz mi UPC nedokaze vyhovet a pochopit ze konzole nemuzou mit vir, aspon jsem o tom nikdy neslisel... tak mi je takovej poskitovatel k nicemu, jsou i jine spolecnosti ktere mi poskytnou sluzbu bez problemu.

Odesláno

Že jsi to neslišel neznametá, že to neexistuje. Co mislíš, že je konzole?

Odesláno
:lol::lol::lol::lol::lol:
  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Joooo? A jak by se tam asi dostali? A co by asi spusobovali? No nevim ale precetl jsem toho spoustu a nikde jsem nesetkal ze by mel nekdo vir v ps. Je zajimave ze nikdo jinej s tim nema problem jen ty co maj UPC

Odesláno

Blokace portů je fakt nějaký specifikum UPC (dřív i Karnevalu) a je to hodně ujetý.

Odesláno

Jo to je, docela naprd pokud s tim neco neudelaj budu vazne uvazovat o jinem poskytovateli internetu, abych byl omezovan v online hrani. By me zajimalo podle ceho urcujou ze je to vir, pokud playstationy komunikujou a odesilaj informace na server sony a dal tak asi s nejakeho duvodu.

Odesláno

Ani herní konzoly nejsou ušetřeny

[17.10.2005 18:10] Sony PlayStation Portable napadá trojan Trojan.PSP.Brick.a, Nintendo napadá trojan Trojan.Nintendo.Taihen.a →Gaming systems targeted yet again →PlayStation Portable Trojan →Nintendo DS trojan

 

Zdroj

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.