Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Potřeboval bych poradit od někoho znalého věci. Zřídil jsem si UPC internet a zakoupil modem cisco EPC 3925 a mám problém s wifi. Problém je v tom, že wifi jakoby funguje a přístroje ( NTB, telefon, TV, medialní přehrávač ) se k ní připojí, ale jakoby tudy netekla data nebo byla nějak rušená. Připojení je prostě nestabilní, hrozně pomalé ( jsem někde na úrovni mobilního internetu ). Zkoušel jsem měřit stabilitu na pingtest. net a vyhodilo mi to very poor net (písmeno F - odezva bylo něco kolem 400ms!!!) Pátral jsem zde na foru ale tento problém jsem nenašel. Jinak bezdrátově se připojuji především na NTB s W7Pro, NTB je Dell Vostro 3750 s n kovou kartou, čili po hardwarové i softwarové stránce by mělo být vše v pořádku, internet je FIBER 60. Je to chyba modemu jako takového nebo nastavení? Mám nastavené zabezpečení WPA2, svůj název sítě a heslo jinak jsem v modemu snad nic neměnil. Netuší někdo čím by to mohlo být? Prosím o polopatickou odpověď protože tohle opravdu není můj šálek kávy. Ještě bych se chtěl zeptat jestli by nebylo možné za tento modem dát nějaký výkonnější router a modem od upc použít pouze jako průchodce signálu ( myslím, že jde o mod bridge jak jsem se zde dočetl ). Jde mi o to aby IP adresy v domácí síti přiřazovalo jenom jedno zařízení a to případně ten nový router. Předem moc děkuju.

Odesláno

vyzkoušej to po káblu a taky koukni na hodnoty 8)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď. Přes kabel není problém, tam to jede bez problémů, problém je pouze u wifi.

Odesláno

tak si do notebooku stáhni inssider a koukni na okolní sítě, možná dost rušej tu tvoji, pak vybereš kanály, který sou volný...

jestli máš jenom Nkový zařízení, tak si v modemu nastav režim N only a šířku kanálu 40 MHz, někde to tam najdeš...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď. Program jsem tedy stáhl a zjistil, že moje síť používá kanál který používají další 4 sítě. Změnil jsem tedy kanál na číslo 2 které nebylo obsazeno, ale nepomohlo, problém je stále stejný bez jakékoli změny. Jinak bohužel všechno na n-kovou síť nastavit nemohu, myslím, že multimediální přehrávač ho nezvládá ( umí jenom b/g ) a stejně bych to nenastavil protože v nastavení routeru u mě tato volba chybí. Nabízí pouze mixed, mixed B/G, only G, žádné only N tam opravdu nemám.Nějaký další nápad jak to umravnit? Přiznám se, jsem z toho už dost zoufalý, těšil jsem se na vychvalovanej, rychlej bezproblémovej net a zatím s UPC samé problémy ( Krom tohoto mi ze začátku modem jaksi zapomněli aktivovat čili po prvním připojení po nastěhování jsem čekal další 2 dny na zprovoznění, když jsem zapojil TV HD PVR byl mrtvej zdroj čili jsem opět čekal na příjezd technika atd, atd. ) Za každou radu budu moc rád a předem děkuju.

Odesláno

tak zkus ty zařízení připojovat postupně... nejdřív jedno -> vyzkoušej kvalitu přenosu - když budou problémy, odpoj ho a vyzkoušej jiný, když bude dobrý, připoj další atd. :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď, ale příliš jí nerozumím. Jsem čerstvě nastěhovanej a zatím mám k síti přes wifi připojený pouze notebook, Smart TV a Smartphone ( k multimediálním přehrávačům a satelitu musím ještě pořídit wifi dongle - dosud byly připojeny kabelem ). Pokud zkusím na každém zařízení změřit rychlost a stabilitu sítě přes pingtest je to obdobné - strašné. U měření rychlosti jak přes speedtest tak přes stránky UPC dojde dost často k chybě a měření ani nedoběhne a vyskočí error. Jinak vždy začínám s notebookem a zatím se mi nepodařilo docílit ani na něm kvalitního spojení.

Odesláno

tak zkus připojit jenom telefon a pak televizi, u notebooku vypni wifi a připoj ho po kabelu :)

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Prehodil som si v routry na 13 kanal,ktory nikto nepouziva a radovo sa mi zvysila rychlost o niekolko MB.Niekedy mi inssider detekuje aj cez 30 ucastnikov a ani jeden nepuziva 13 kanal.

 

rs9wh.jpg

Odesláno

Připojení přes Wi-Fi by měl každý uživatel brát jenom jako doplněk a ne se snažit takto připojit všechna zařízení, která lze jinak bezproblémů připojit kabelem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.