Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Již brzy nás čeká nový fw na 3925 , a také by tu měla být možnost přepnout do režimu bridge, stejně jako u TC7200, ve kterém je schopný dosáhnout rychlosti FIBER240. :lol:

V režimu router umí pouze FIBER120. :roll:

Odesláno
Zdravím, přijdou vám tyto hodnoty v pořádku? Já bych bohužel moc neřekl...

já bych řekl, že je to rozbitý :(

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
Zdravím, přijdou vám tyto hodnoty v pořádku? Já bych bohužel moc neřekl...

já bych řekl, že je to rozbitý :(

 

Tak až tak úplnýho vola ze mě dělat nemusíš, je mi jasný, že to není zrovna v normě. :D Jen mě zajímá čím to asi tak může být, jak to zlepšit a jestli je telefonát do UPC jediný řešení. Toť vše. :wink:

Odesláno

jestli nemáš zničenej kábl, tak jedině vlítnout na upc :cool:

samozřejmě za předpokladu, že pociťuješ problémy... ty hodnoty sou sice tragický, ale teoreticky by to nějak ještě žít mohlo...

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Donwstream -12 - +12 dBmv

SNR: 36dB a více (bývá 38-41dB)

Upstream řekněme 37 - 52dBmV.

 

Jinak může služba vypadávat a většinou je třeba návštěva technika

Odesláno

Cisco EPC3925 - tak jsem dostal tento modem k pronájmu netu 120 mbit, aloe nemůžu se dostat přes 192.168.0.1. Jde to nějak jinak, nebo to má UPC blokováno, abych se v něm vrtal?

Odesláno

místo tý nuly tam máš mít jedničku :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

super, už to valí

Odesláno

Komu po restartu EPC3925 nabehne s novym FW s moznosti prepnuti do bridge ? :roll:

Odesláno

Od pátku mám wifi router EPC3925 se 120 Mbit a mám problémy. Podotýkám, že mám kabel zapojen do pc přímo od síťové karty. Rychlost je v pohodě kolem 110 mbit, s tím problém není, ale většinou ráno nebo i několikrát během dne se stává něco neobvyklého. Nejdou načíst stránky, různé stránky se načítají načítají třeba minutu a pak to napíše, že nejde načíst a vypršela platnost. Např. ikonka skypu na liště ukazuje, že je skype aktivní. NO ale třeba do dvou minut je to zase v pohodě a net zase valí v pořádku, případně někdy vytáhnu z jejich routeru napájení a pak to zase jede. V UPC mi zapnuli diagnostiku a žádný problém nevidí. Myslím tedy, že budu mít problém v pc. Zkusil jsem dát nové ovladače na síťovou kartu, zkoušel jsem různé skeny antivirovými programy, spybooty apod. a nic. Předtím na starém jejich modemu jsem iks let neměl problém a teď jsem z toho zoufalý. CO myslíte, poradíte, čím by to mohlo být?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community