Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zkoušel jsem všechny možné vyhledávat, s nebo bez CAM modulu a vše, co můžete najít je 10 analogových programů. :-S

 

Je zvláštní, že když se snažím upravit kanál ručně, vybrat frekvenci 170,5 MHz, 64QAM a 5000 datový tok je zobrazeno mi kvalita signálu 100%. Po stisknutí hledat výsledek je: nalezeno 0 kanály.

 

Parametry jsou z instalací příručce dodané s CAM.

Odesláno

Zkus ladit 658 MHz SR 6900, QAM 64

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Dekuji.

Tak, proč v manuálu je napsáno 170,5 / 64 / 5000?? :-/

Odesláno

Je možné, že mám špatný signál, i když internet funguje a jsem přijímat analogové kanály?

Odesláno

Starý návod, v průběhu jara měnili kmitočty, tak zkus ten nový

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Budu se snažit, když se vrátím domů z práce ...

 

Díky moc.

 

Mám strach, protože jsem se snažil také FULL SEARCH a nic ...

Odesláno

Je možné, že je zásuvka nefunguje správně nebo filtrování digitální televizní signál?

Mám jednu zásuvku se 3 výstupy: Internet, TV a R.

Připojil jsem TV kabel do výstupu TV. : D

 

Je možné, že digitální signál TV je omezeno z budovy kabelu distributor? K dispozici je v sklípku.

 

 

Je to poprvé, co jsem použít zásuvku TV, mám internet na 3 roky .. a tento zasuvka nainstalován, když jsem se přestěhoval.

Odesláno

Ve starých tv rozvodech může být "zapomenutý" filtr typu pásmová zádrž. Takový filtr bývá umístěný v rozvodné skříni v domě - ve sklepě (samostatně pro každého zákazníka). V době analogé tv sloužil k blokování programů, které zákazník neměl předplacené... Takže zavolat na UPC...

V zásuvce UPC se navzájem odděluje (pomocí filtrů) jednak signál pro FM rádio od televizního signálu, jednak signál pro upload internetu od tv signálu...

Odesláno

Snažil jsem se také 658MHz / 64/6900 a nic.

 

Zavolal jsem UPC a zítra rano technik přijde a zkontrolovat upc box v celer a kabelu.

 

Dekuji.

 

Z tetto list: download/seznam_muxu.htm můžu najdete jenom 474Mhz kanály na DVB-T (volba "air"). V "cable" nic, nic. :(

Odesláno

celer ... cellar, basement ... sklep, sklípek :scratch:

celer ...celery vegetables

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.