Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Opravujem:25*8/30=6,66Mbps

Odesláno

Nevim, tuhle informaci jsem dostal, ale je opravdu mozne ze ten cas otoceni muze byt trochu jiny,

kazdopadne u Handan CV-6000 se EPG resetuje a nacita znovu prave po tech 30ti vterinach.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Tvá tv vykazuje problém s načtením EPG, ale i s načtením názvu kanálu, přitom obě poruchy souvisí s přítomností či absencí CA modulu. Může být závada v modulu (ideální by bylo mít možnost CAM odzkoušet v jiném přístroji nebo naopak jiný CAM odzkoušet v tv), ale velmi pravděpodobně se jedná o závadu CI rozhraní v televizoru.

Díky, budu tedy opět kontaktovat servis LG a televize půjde podruhé na záruční opravu.

To EPG i názvy kanálů se mi načítá opravdu jen pokud mám CAM modul vyjmutý, pokud televizi resetuji a dám znovu proscanovat kanály s vloženým CAM tak mám vše naladěné jen jako čísla kanálů bez jména nebo programových informací, a můžu TV nechat běžět klidně hodinu nebo dvě a nic se nenačte, stačí vyjmout CAM a hned se načtou informace pro aktuální TV program a pár sousedních , takže ten CAM opravdu nějak zlobí. Rád bych to vyzkoušel i v jiné TV abych vyloučil závadu samotného CAM ale bohužel tuto možnost nemám :(

 

Doufám že teď bude komunikace se servisem lepší než posledně kdy mi chtěli televizi vrátit po dvou týdnech a skutečně ji pořádně diagnostikovali až když jsem byl s takovým řešením nespokojen a dožadoval se pořádného prověření a prozkoušení. Ale nedělám si velké naděje - tvrdili mi že na DVB-T je v pořádku a že kabelovku nemají, tak mám obavy že mi to stejně vrátí bez opravy :(

Odesláno

Podle projevu poruchy by se tv měla chovat stejně bez ohledu na to, zda je přepnuta na příjem DVB-C nebo DVB-T. Pokud se při příjmu DVB-T chová normálně (tedy načítá EPG i názvy kanálů), pak to svědčí pouze o tom, že je chyba v jiném obvodu tv. Pochopil jsem, že se jedná o záruční opravu, pak je argument servisu, že nemají DVB-C poněkud nemístný a servis by měl přijít o akreditaci firmy na záruční opravy!

Jen pro odlehčení, předpokládám, že se nesnažíš ladit analog....

Odesláno

Hádám že u analogu by mi vložený nebo vyjmutý CAM žádnou změnu v načtení/nenačtení programových údajů asi nezpůsobil :D

Odesláno

za jak dlouho posílá UPC faktury za dodané CA moduly, už je to víc jak týden a nic se neděje, člověk by čekal, že budou chtít peníze hned

Odesláno

Přijde to normálně v pravidelném vyúčtování.

Odesláno

nepřijde, měli mi poslat fakturu na e-mail

Odesláno

Pokud ti došlo vyúčtování a není to tam, tak bude v dalším. Neboj, UPC se neokrade :D

Odesláno

Na konci listopadu m.r. technik donesl objednaný CAM, 3. ledna t.r. jsem obdržel samostatnou fakturu na CAM (a pravidelné vyúčtování služeb).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.