July 19, 201213 yr Stížnost na UPC Česká republika s.r.o. Dobrý den, prosím o informování veřejnosti o těchto praktikách společnosti UPC Česká republika s.r.o., máte můj souhlas použít tento můj e-mail k uveřejnění v celém obsahu kdekoli. 1. Firma UPC Česká republika s.r.o. mi v poslední době účtuje 49 Kč za používání starého bezcenného modemu. S firmou UPC jsem byl dohodlý na ceně na 12 měsíců, UPC dohodu nedodržela a začala mi účtovat vyšší cenu za jejich služby. 2. Kvalita televizního signálu je v posledním měsíci velmi špatná. Denně se mi několikrát zasekne obraz i zvuk. 3. Rychlost Internetu je proměnlivá, firma nedoržuje dohodnutou rychlost internetu, i když mi účtuje plnou !!! cenu za jejich služby. Měření jsem prováděl na www.rychlost.cz i www.dsl.cz Prosím informujte o nekalých praktikách firmy UPC Česká republika s.r.o. širokou veřejnost. S pozdravem Novák Jiří Ústí nad Labem novak.jiri33@centrum.cz
July 19, 201213 yr 1. Pokud modem funguje, tak rozhodně není bezcenný 2. Reklamace, příp. odstoupení od smlouvy 3. Reklamace, příp. odstoupení od smlouvy 4. Neplakat na fóru, ale viz výše.
August 24, 201411 yr Mi tento měsíc nafakturovali výměnu STB přitom výměna proběhla už před dvěmi měsíci a platba byla hotově technikovi. Že by UPC potřebovalo založit na Vánoce? Proc vlastne technici vyzaduji platby hotove, to tu driv nebylo, neni jednoduzsi aby si UPC standartne strhavalo za tyhle sluzby z mesicniho vyuctovani ? pak je v tom jen zbytecny bordel.
April 27, 20178 yr vyuctovani - faktura - UPC zlodejna? - jednoznačně! Od 1.2.2017 UPC Česká republika s.r.o. změnila VoP pro podnikatele, přičemž změny byly radikální a oznámila to pouze emailem i když pro podáni výpovědi je nutné zaslat UPC pouze doporučený dopis.Radikální změny se týkají veškerých firem a podnikatelů, s tím,že vypovědět smlouvu je možné pouze jedno ročně,s automatickým prodloužením smlouvy na celý rok.Podnikání nese riziko,kdy předpovědět zrušení prodejny nebo kanceláře není možné, ale teď platit za služby je povinen každý,i když se služba následně nebude užívat,po vystěhování prostoru, podání výpovědi a odevzdání zařízení UPC.Domnívám se, že se jedná o bezdůvodné obohacení firmou UPC- naše firma z důvodu ukončení činnosti je povinna uhradit 10 měsíců internetu a používání telefonu,což činí 7000 kč. Proč je naše firma povinná hradit takovou částku?Je to odměna za věrnost!! V dopise se uvádí, že ...- v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky. Z těchto důvodů převedeme k 1. 2. 2017 na nový SUPER výhodný balíček... V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď.
April 27, 20178 yr Podmínky, na které jste přistoupili a když se vám nehodí do krámu, tak kopete okolo sebe Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.