Přejít na obsah

vyuctovani - faktura - UPC zlodejna?


homberg

Doporučené příspěvky

Stížnost na UPC Česká republika s.r.o.

Dobrý den,

 

prosím o informování veřejnosti o těchto praktikách společnosti UPC Česká republika s.r.o., máte můj souhlas použít tento můj e-mail k uveřejnění v celém obsahu kdekoli.

 

1. Firma UPC Česká republika s.r.o. mi v poslední době účtuje 49 Kč za používání starého bezcenného modemu. S firmou UPC jsem byl dohodlý na ceně na 12 měsíců, UPC dohodu nedodržela a začala mi účtovat vyšší cenu za jejich služby.

 

2. Kvalita televizního signálu je v posledním měsíci velmi špatná. Denně se mi několikrát zasekne obraz i zvuk.

 

3. Rychlost Internetu je proměnlivá, firma nedoržuje dohodnutou rychlost internetu, i když mi účtuje plnou !!! cenu za jejich služby. Měření jsem prováděl na www.rychlost.cz i www.dsl.cz

 

Prosím informujte o nekalých praktikách firmy UPC Česká republika s.r.o. širokou veřejnost.

 

S pozdravem

 

Novák Jiří

Ústí nad Labem

novak.jiri33@centrum.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lejno

1. Pokud modem funguje, tak rozhodně není bezcenný :-)

 

2. Reklamace, příp. odstoupení od smlouvy

 

3. Reklamace, příp. odstoupení od smlouvy

 

4. Neplakat na fóru, ale viz výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...
Mi tento měsíc nafakturovali výměnu STB přitom výměna proběhla už před dvěmi měsíci a platba byla hotově technikovi. Že by UPC potřebovalo založit na Vánoce? :-D

Proc vlastne technici vyzaduji platby hotove, to tu driv nebylo, neni jednoduzsi aby si UPC standartne strhavalo za tyhle sluzby z mesicniho vyuctovani ?

pak je v tom jen zbytecny bordel. :roll:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Po letech...

vyuctovani - faktura - UPC zlodejna? - jednoznačně!

Od 1.2.2017 UPC Česká republika s.r.o. změnila VoP pro podnikatele, přičemž změny byly radikální a oznámila to pouze emailem i když pro podáni výpovědi je nutné zaslat UPC pouze doporučený dopis.Radikální změny se týkají veškerých firem a podnikatelů, s tím,že vypovědět smlouvu je možné pouze jedno ročně,s automatickým prodloužením smlouvy na celý rok.Podnikání nese riziko,kdy předpovědět zrušení prodejny nebo kanceláře není možné, ale teď platit za služby je povinen každý,i když se služba následně nebude užívat,po vystěhování prostoru, podání výpovědi a odevzdání zařízení UPC.Domnívám se, že se jedná o bezdůvodné obohacení firmou UPC- naše firma z důvodu ukončení činnosti je povinna uhradit 10 měsíců internetu a používání telefonu,což činí 7000 kč. Proč je naše firma povinná hradit takovou částku?Je to odměna za věrnost!! V dopise se uvádí, že ...- v UPC Business se neustále snažíme vylepšovat naše služby tak, aby splňovaly požadavky podnikatelů a živnostníků. Zkvalitňujeme síť, zavádíme nové balíčky služeb, optimalizujeme technické, provozní i organizační podmínky.

Z těchto důvodů převedeme k 1. 2. 2017 na nový SUPER výhodný balíček... :diky

V rámci této změny se mění podmínky pro ukončení smlouvy. Vaše smlouva bude nově nastavena na dobu určitou 12 měsíců, po jejímž uplynutí se smlouva automaticky prodlužuje o stejnou dobu, a to za stejných podmínek, pokud nám nejpozději měsíc před uplynutím doby určité nedoručíte písemnou výpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...