Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Take si myslim, ze je lepsi se nejak dohodnout, nez to takto zbytecne hrotit, myslim ze je v zajmu obou aby se to nejak urovnalo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
A co si myslíš, že s tím ČTÚ udělá? Napíše dopis UPC, to jim odpoví, že klient nepostupoval při reklamaci v souladu se zněním všeobecných obchodních podmínek, ČTÚ to následně s tímto odůvodněním zamítne a je po všem. Nehledě na dobu, za kterou se celá peripetie vyřídí a to už bude ze strany UPC dávno zjednána náprava.

 

no ja nevim ale zrovna v mem pripade je pochybeni na strane UPC - chyba vznikla u nich, uctovana cena v rozporu s potvrzenou objednavkou, reklamace nevyresena behem zakonem stanovene lhuty, na urgence UPC proste nereaguje. cili ja si myslim ze v tomto pripade jsem ja osobne, stejne jako uz nekolikrat v pripade sporu s Vodafone, naprosto v pravu a CTU vzdy proste resil vec pokutou. a verte pokuta je to vzdy spise symbolicka, nikoho to nezruinuje, nicmene ve statistikach stiznosti se pak operator objevi.

Pokud si ale kazdy necha vse libit, i kdyz UPC porusuje podminky, pak je to samozrejme vase vec. ja osobne, pokud bohuzel nevidim ze strany UPC snahu, proste nemam problem se obratit na regulatora. a sam mohu potvrdit ze v pripade ze jsem v pravu (coz je i tento pripad) nic jen tak nevysumi do ztracena jak zde naznacujete, kupodivu stiznosti CTU resi docela obstojne a myslim ze spravedlive.

Odesláno

Pokud uplatnils reklamaci dle všeobecných obchodních podmínek (a můžeš to doložit, např. doručenkou) a ze strany UPC nebyla tato reklamace nijak vyřízena, tak se pochopitelně můžeš na ČTÚ obrátit s podnětem k prošetření. Ale imho o toto v diskuzi primárně vůbec nešlo, tady se někdo vztekal, že se mu nelíbil postup, kterým UPC vrátí omylem účtovanou částkou v dalším zúčtovacím období a chtěl peníze hned. Což je samozřejmě nesmysl, protože jeho reklamace vyřízená byla, takže stížnost na ČTÚ je v tomto případě zcela bezpředmětná a jak už bylo opakovaně uvedeno, tak než ta stížnost vůbec na ČTÚ dorazí a někdo se jí začne zabývat, tak uplyne měsíc a to už jsou peníze zpátky a tudíž je to celý naprosto zbytečná snaha.

Odesláno

jinak abych se tedy také vyslovil. My to řešili asi 2x, možná 3x za cca 12let. Vždy UPC uznalo chybu a v následujícím vyúčtování dorovnalo. Proto si nemyslím, že by se jednalo o nekalý záměr. Nicméně pokud opakovaně nejsou sto to napravit a hrají brouka...

  • po 3 týdnech...
Odesláno
Yabaka> clovece predstav si, ze jsem zakaznik UPC uz 11 let a ta tisicovka me fakt chybi...ale hlavne me nikdo nepozadal, ze chce pujcit a zmizele penize z uctu jsou kradez

Tak kauza ma docela predpokladane pokracovani - email me oznamuje, ze muj pozadavek byl akceptovan a predan na reklamacni oddeleni s upozornenim, ze toto ma 30 dnu na vyrizeni :)) Tedy si tu pujcku (kradez je nepekne slovo ) na mesic pojistili :(

 

Dobrý den,

 

kdyby jste si četl Všeobecné obchodní podmínky před podepsáním smlouvy na telekomunikační služby, věděl by jste že přeplatky se vrací a lhůta na vyřízení je 30 dnů.

Odesláno
  • Autor

OZ-UPC> mily OZ UPC, jakepak preplatky? Ja jsem nepreplatil, ale vy jste si vzali vic, nez jste meli. Prijdu do kramu, za zbozi za 500,-zaplatim hotove tisicovkou, obchodnik mi vrati 500,-. To byl preplatek, ktery mi byl okamzite vracen. Ve stejnem obchode za stejne zbozi platim kartou, obchodnik mi strhne z uctu tisic? Asi ne, vezme si spravnych petset. Pokud by strhl tisic, okamzite ho upozornim a asi to da hned do poradku. A to se presne stalo. Jen UPC ma na nepravem ziskane penize jiny nazor nez ten, ze mu nepatri a nekomu chybi.

A nepise se by jste, ale byste a pred ze se pise carka...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Tak UPC se dnes opet dostala na televizni obrazovky, konkretne do poradu Černé ovce na České televizi,

v reportazi se rozebira problem se spatnym uctovanim UPC, ktere se resi v tomto vlakne a dokonce je tam videt i primo cast tohoto fora ;-)

Reportaz je ke zhlednuti zde (od 7. minuty): http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 801080611/

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Přímo kouzelný tam byl Malina :D

Odesláno
dokonce je tam videt i primo cast tohoto fora ;-)

homberg, yabaka a wencel sou slavný :lol:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.