Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Toť otázka :) podle mě jo. Určitě je tu jeden OZ a jeden externí technik.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ano chodi sem lide z UPC a odpovidaji, ale nebudu je jmenovat.

 

Co se tyka vaseho problemu, doporucuji radeji odpojit wi-fi, v PC zkontrolovat co tam vlastne bezi a komunikuje,

takze povypinej v PC vsechny zbytecne bezici programy a spust prikazovy radek (Start-Sputit-cmd) a zadej prikaz: netstat -an

a hod ten vysledek sem.

Pak se pres Spravce uloh (stiskem Alt+Shift+Esc) koukni co vsechno ti v PC bezi za procesy,

a taky je dobre vedet co se spousti po startu Windows (Start-Sputit-msconfig) - slozka Po spusteni.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No jestli mas v PC opravdu vsechno povypinane, tak tam normalni procesy nebezi, mas toho tam nejak moc.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Hlavně mám i počítač přeinstalovaný s plně funkčním FireWallem a NODem 32, takže je malá pravděpodobnost, že i po reinstalaci bych tu něco měl.. a navíc bych to nějak poznal.. a ten netstat -an ... co to vlastně ukazuje?

 

EDIT: Nejspíše si koupím tento nový balíček a myslím, že to bude lepší.. http://www.upc.cz/balicek-sluzeb/kombi-komfort+/ .. Také si říkám, že by to mohlo být řešení problému s blokací, pokud si nás ten "robot" opravdu nepřidal do nějakého "Black-Listu"... Prohlédl jsem si procesy a všechny vypadají normálně, systémové a tak...

Odesláno

Myslim ze zmena balicku v tomto pripade problem asi nevyresi,

pokud mas PC s ciste nainstalovanym OS, fireawallem a aktualizovanym antivirem, tak si myslim ze je mala pravdpodobnost aby tam neco bylo.

Podobny problem se zde jiz kdysi jednou resil a nakonec vyslo najevo ze k siti se obcas pripojovalo jeste jedno PC a v nem byl vir.

Popis Netstat je zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Netstat

 

Prinejhorsim zkus treba par dni pouzivat Linuxovou Live distribuci, ktera se spousti z CD, je to sice pomale, ale na brouzdani po internetu to staci, podrobnosti jsou zde: viewtopic.php?f=5&t=3840&p=55574&hilit=linux#p55574

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak zajímavé, zapnul sem co nejpodrobnější prohledávání PC a všech souborů a už mi to našlo 1 hrozbu, takže to bude možná tím. Třeba to najde víc věcí.

 

EDIT: Našlo mi to 1 infiltraci, nic víc. Teď jsem si jistý, že zde nic nemám.

Odesláno

Dnes jsem si prověřil počítač programem "Ad-Aware" a našlo mi to celkem 20 spamů/Malwarů... Takže nejspíš problém vyřešen.

Odesláno

Tomu že je problém vyřešen bych moc nevěřil =) NOD je originál zakoupený? Ad-Aware a SpyBot jsou již za zenitem. Momentálně bych na jednorázový scan využil MBAM http://forum.viry.cz/viewtopic.php?t=115222

Popř. si na odkazovaném fóru nechte projet log z RSIT.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.