Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

už po celý jeden týden nám internet funguje jen z poloviny, tzn. funguje pouze prohlížeč, Skype a nic jiného. Máme modem 16 MB/s rychlost a 0,5 MB/s upload a po rychlostních testech máme rychlost/upload v pořádku. Používáme wi-fi, kterou máme nakonfigurovanou správně, zkoušeli jsme restartovat modem i wi-fi, různě přepojit kabely a pořád to nefunguje, tak jak má. Domníváme se, že problém je v UPC, než u nás. Děkuji za všechny rady.

 

Lynviy

Odesláno

Nemate blokly porty kvuly rozesilani spamu ?

Zkus odpojit router ,na PC vypnout firewall a spustit tento test:

http://test.bezpecnosti.cz/

A napis jak to dopadlo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak to mas jeste nekde zapnuty firewall,

 

ted jsem to otestoval na mem PC a vysledky me trochu prekvapily, zatimco drive byly porty 135,139,445 blokovane od UPC (Zabezpečeno nebo vypnuto), tak nyni me to ukazuje Otevren, coz neni zrovna moc dobre,vysledek prvniho testu u me je:

3 X Otevřeno

16 X Odmítnuto

0 X Zabezpečeno nebo vypnuto

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Po dalším testu (vypnutý FireWall i NOD 32 - ten minule vyplý nebyl) vyšlo:

0 X Otevřeno

0 X Odmítnuto

19 X Zabezpečeno nebo vypnuto

 

Rozšířený test:

0 X Otevřeno

0 X Odmítnuto

30 X Zabezpečeno, nepřítomen

  • po 5 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

už jsem zjistil proč to nefungovalo.. od UPC mi přišel e-mail, že máme zablokované porty, protože u nás byla nalezena "virová aktivita", takže jsem to s UPC vyřešil, a pod 2 dnech mi to znova zablokují, ale je problém v tom, že mám plně reinstallovaný PC s firewallem, a s antivirem NOD 32 v5 a žádné viry nemám, vyřešil jsem to znova a už potřetí mi poslali e-mail o blokaci portech kvůli "virové aktivitě" a přesto zde žádné viry nemám. Možná je to porucha u UPC robota, který tohle vše hlídá a pořád nás blokuje. Nešlo by nějak udělat, aby nás nekontroloval?

Děkuji za přečtení..

Odesláno

To je presne jeden z duvodu, proc bych si nikdy nevzal internet od UPC.

U byvale pritelkyne jsem to parkrat zazil - virova aktivita, procisteno cim se dalo, nahlaseno, opet to spustili, druhy den znova. A tak porad dokola.

Takova zverstva se snad nikde jinde nepouzivaji - ani u ADSL, ani u jinych provajdru (nikde jinde jsem tohle nezazil).

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Mozna blba otazka, ale nemas tech PC tam pripojenych vic ?

 

Tanto problem jsem v minulosti zaznamenal i ja, bratrovy se na PC doslat vir ,stacilo PC vycistit , napsat na UPC a vse bylo OK.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

2 PC, ale ten jeden se sesypal... po jedné aktualizaci NODu, ale žádné viry tam taky neměl..

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.