Přejít na obsah

UPC na Facebooku


namec

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jaku

Nevím, mě se to nezdá.

Spíš UPC nezvládá komunikaci obecně.

Zde se lidi o problému a jeho "způsobu řešení" také dozví, a navíc to tu UPC přímo neřídí.

Na "svém" Facebookovém profilu by mohli. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Pokud mám problém, zvednu telefon, zavolám a ještě se mně nestalo, že bych něco nevyřešil. Sem tam jsem použil i webový formulář a taky OK. Na komunikaci si rozhodně nestěžuju. Snad jenom někdy před rokem, kdy se mně snažil operátor tvrdit, že z mýho PC odchází spam a kvůli tomu mám bloknutý port 25 a hned doporučení na jakousi jejich placenou ochranu. Tak jsem je s tím vyfakoval, port nakonec odblokli a od té doby to jede jak má.

 

Toto není ofiko fórum UPC, takže tady za příspěvky není nikdo odpovědný ve smyslu poskytovatele služeb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

No nevím, jestli je ideální, když je třeba výpadek nějaké služby zahltit KC telefonáty a cpát dotaz přes webový formulář, nebo se raději podívat na web a zjistit, že je v té lokalitě plánována odstávka. Otevřená diskuze je i tady a taky se zde občas vyskytují jedinci, kteří chodí jen plivat a pamatuji i období, kdy tady chodilo i pár lidí od Netboxu a zahlcovaly toto fórum ódou na jejich služby.

Netvrdím, že je Facebook ideální, ale UPC Slovensko jej používá a nijak zvláštní problémy tam nejsou. Taky tím ale nechci říct, že by se třeba FCB mělo nahradit toto fórum. O jeho užitečnosti není pochyb a ještě dlouho užitečné bude a bude lepit nedostatky v komunikaci ze strany UPC. Protože v tom se shodnem, UPC komunikaci s veřejností a klienty příliš nezvládá, nebo zvládá velmi špatně.

Pokud mám individuální problém, tak samozřejmě taky zvedám telefon, pokud nespěchá, tak použiju webový formulář. Ale pokud se vyskytne problém většího "kolektivního" rozsahu,tak je zbytečné volat, proklikávat se tlačítkovou nabídkou a pak deset a více minut čekat, než to operátor zvedne. Nejjednodušší by samozřejmě bylo, kdyby potřebné informace byly k nalezení na oficiálních stránkách, ale to už se tady probíralo x-krát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Třeba je ten "zodpovědný" větší konzerva(tivec).

Nehledě na to, že mě osobně by to přímo moc nepomohlo.

Facebook nemám a kvůli UPS si ho zakládat nehodlám.

Nebo že bych byl ješitný? Používám Google+. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Katoda

Já používám FCB i G+, ale na G+ zatím ještě nejsou firemní profily povoleny. Ale aby sis informaci přečetl, tak si nemusíš FCB zakládat, záleží na nastavení stránky. Jen tam nebudeš moci nic napsat. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jaku

Jeslti se tu bavíte o mě, tak odpovídám:

 

Napsal jsem, že by UPC CZ na Facebooku přímo mě nepomohlo.

Tím jsem chtěl říct, že nepřímo bych z toho mohl mít užitek. Protože by třeba jiní uživatelé FB, kteří mají účet, psali připomínky - komentáře místo mě.

 

Samozřejmě, že bez účtu mám právo "něco" vidět, ale nepoužiji FB aktivně. To hned přece dostanu "nabídku" na přihlášení. :)

FB_UPC_SK.PNG.e8e401e1805951e39b3c32c20e3141d5.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA
No nevím, jestli je ideální, když je třeba výpadek nějaké služby zahltit KC telefonáty a cpát dotaz přes webový formulář, nebo se raději podívat na web a zjistit, že je v té lokalitě plánována odstávka. Otevřená diskuze je i tady a taky se zde občas vyskytují jedinci, kteří chodí jen plivat a pamatuji i období, kdy tady chodilo i pár lidí od Netboxu a zahlcovaly toto fórum ódou na jejich služby.

Netvrdím, že je Facebook ideální, ale UPC Slovensko jej používá a nijak zvláštní problémy tam nejsou. Taky tím ale nechci říct, že by se třeba FCB mělo nahradit toto fórum. O jeho užitečnosti není pochyb a ještě dlouho užitečné bude a bude lepit nedostatky v komunikaci ze strany UPC. Protože v tom se shodnem, UPC komunikaci s veřejností a klienty příliš nezvládá, nebo zvládá velmi špatně.

Pokud mám individuální problém, tak samozřejmě taky zvedám telefon, pokud nespěchá, tak použiju webový formulář. Ale pokud se vyskytne problém většího "kolektivního" rozsahu,tak je zbytečné volat, proklikávat se tlačítkovou nabídkou a pak deset a více minut čekat, než to operátor zvedne. Nejjednodušší by samozřejmě bylo, kdyby potřebné informace byly k nalezení na oficiálních stránkách, ale to už se tady probíralo x-krát.

Při výpadku služeb se na web stejně nepodívám, protože nic nejede, plánované odstávky se na upc.cz zjistit dají a situace, že šel net a nejela televize, tak to sem zažil za celou dobu s UPC snad jenom jednou.

Zavolání je v pohodě, protože pokud se něco zrovna opravuje, tak to automat na zákaznické lince rovnou sdělí a já můžu zavěsit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...