Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Mám internet UPC 10mb a v posledním týdnu až deseti dnech zaznamenávám časté výpadky a vysoké nárusty latence. Lokalita Brno Lesná, žádné výpadky nejsou hlášeny. Vyzkoušeno na více PC bez viditelného zlepšení. Má někdo ze stejné lokality podobné problémy nebo je to jen u mě?

Odesláno

Objednejte si technika na kontrolu :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jeste pred tim bych zavolal na UPC, oni se kouknou do logu signalu vaseho modemu a podle toho vam reknou co s tim.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Brno-Komárov, mám tu podobný problém. Většinou koukám kontinuálně na televizi přes internet, tak jsem z toho v první chvíli vinil druhou stranu, ale po měření vyšlo na povrch, že se to spíš týká drátu domů. V inkriminované době vypadává rychlou sinusovkou i signál na analogové televizi (čili z koukání je spíš pexeso). Měření rychlosti a stability občas taky příšerně kolísá.

Odesláno

podtvrzuji ..Olomoucký kraj, internet dosahuje 50-60 procentní rychlosti dle předchozího měření

Odesláno

brno je uz tyden totalne rozdrbane, nahodne vypadky (Kr.Pole, Reckovice, Medlanky atp.)

 

nekdy je to na par vterin nekdy i desitky minut ...

 

podle me to souvisi s onou 'systemovou zmenou'

Odesláno

Na toto systémová změna nemá vliv. :)

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po měsících...
Odesláno

Řeším ten samý problém Brno žabovřesky 25/1,5

neuvěřitelná latence dokonce i na jejich DNS 213.46.172.36 , 37 téměř nepřetržitě kolísá od 10ms do cca 500ms - HROZNÝ!!

Na nrmální brouzdání nebo stahování dobrý, ale nedá se na tom hrát, ani telefonovat.

Včera jsem se po 20 min. dovolal na jejich "podporu" - kde mě řekli, že je vše v pořádku - tak si začínám shánět nového ISP.

PS: volal jsem tam už asi počtvrté za poslední 4 měsíce a NIC :cry:

Odesláno

Trvejte na návštěvě technika.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ten samy problem u nas v KrPoli, nemuzu se kvuli "timeoutum" pripojit ani do firemni VPN :(

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.