Posted June 5, 201113 yr Dnes mě navštívil dealer UPC a tvrdil mi že UPC bude měnit variabilní symbol který byl doteď shodný s číslem klientského ůčtu. Sdělil mi že to bude uvedeno v měsíčním vyúčtování které mi chodí e-mailem. Víte o tom někdo něco?
June 5, 201113 yr přecházelo se na novej systém, když se provede změna ve službách, dostane klient nový zákaznický číslo... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
June 7, 201113 yr Při každé změně? A budou se někde původní čísla archivovat? Kromě toho jim to vnáší poněkud chaos do systému. Měnil jsem před časem službu a poněkud mě vyděsila účtovaná cena, která byla výrazně vyšší, než ta, která byla uvedena v ceníku. Po reklamaci se omlouvali změnou zák. čísla, což jsem zcela nepochopil. Teď mi to částečně dochází, jen si budu muset oravidelně hlídat vyúčtování a mít obavy z každé změny služeb. Je to jako bych při každé změně práce dostával novou občanku. Ještě jeden poznatek. Už několik dní pozoruji značné zeslabení signálu na kanálech mimo základní mux. Takže začínám věřit staré poučce, která říká "Každá změna je vždy k horšímu".
June 7, 201113 yr všechny původní čísla sou v evidenci, každej byt má svoji kompletní historii... - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
June 8, 201113 yr Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty . Basic - Základní, Family Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465 Plzeň
June 8, 201113 yr Na základě přečtení tohoto vlákna jsem se podíval detailně na své elektronické vyúčtování a zjistil jsem že variabilní symbol se mi změnil někdy v 11/2010 aniž bych si toho všiml nebo jsem na toto alespoň emailem upozorněn a já doteď posílám platby na starý variabilní symbol a platby jsou vždy v pořádku zaevidovány . Mám pocit že UPC tedy akceptuje platbu i na předchozí VS ale otázka je jestli je to jenom dočasně než se změnami obeznámí všechny klienty . Ano UPC si přiřazuje platby jak pod starým tak novým VS Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
June 10, 201113 yr Mě se změnil variabilní symbol u obou přípojek, které platím, ale ani na jedné nedošlo ke změně služeb. Taky by o změně mohli informovat dopředu, aby si člověk nemyslel, že faktura je falešná Ale jsem rád, že jsem si ušetřil volání na klientské centrum.
June 10, 201113 yr Já dnes také dostal vyůčtování s novým VS.Služby i cena jsou stejné. Mám telefon a Digital Standard.
June 22, 201113 yr Musím se podělit o zkušenosti se změnou VS. Sám jsem se díky tomuto foru zajímal o změnu mého VS. Byla mě dána odpověď, že došlo ke změně. A tak jsem si v bance změnil VS u inkasa. K mému překvapení o pět dní později se UPC pokusilo provést inkaso na můj starý VS. Samozřejmě neúspěšně. Volám tedy na linku. Operátorka - to není problém dáme si do 5 dnů nový příkaz na inkaso se správným VS. 10 dní se nic nedělo a tak volám znovu, proč si platbu nestáhli. Jiná operátorka - to nejde. A tak začala slovní výměna po které jsem zrušil inkaso a raději budu platit jednorázově každý měsíc sám. Fakt nechápu, jak to tam u nich funguje.
June 22, 201113 yr Myslím, že to je názorná ukázka toho, že přílišná horlivost škodí. U inkasa se UPC samo postará, aby platbu dostali, takže běžet na poštu se změnou ješ zbytečné a jak ses sám přesvědčil i kontraproduktivní.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.