Posted December 17, 20195 yr Dobrý den, stěhuji se od 1. února 2020 na jinou adresu, kde UPC svoje služby neposkytuje. Věrnostní období nám končí 14. února 2020 a tedy budu obě služby - internet a televizi vypovídat. Abych minimalizoval ztráty při přeplácení, mám vypovědet 1) jeste teď v prosinci 2019 (potom zřejme od 1. února přestanu platit, ale doplatím za nedodržené věrnostní období) 2) až v lednu 2020 (potom věrnostni obdobi mi poběží zhruba na půl měsíce nanovo) Čtu na webu rozdilné reakce, takže si nechám poradit. Měšíčně platím kolem 600 Kč. Děkuji a zdravím, JV
December 17, 20195 yr ad 1 je správně ! Úvaha ad 2 je úplně špatně ! Ne na půl měsíce, ale na celé následující období, tj. do 14. února 2021....
December 17, 20195 yr No já tedy nevím, ale v případě ad 1 bych ztráty spíš maximalizoval. Osobně bych ihned odmítl prodloužení věrnostního období na další rok a smlouvu (rovněž ihned) vypověděl k 15.2.2020 a raději zaplatil půl měsíce navíc než doplácet rozdíl za 11,5 měsíců. Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky
December 17, 20195 yr Podáním okamžité výpovědi (v prosinci) ukončím smlouvu k 31. lednu a doplatím cca 14 dnů věrnostního.... Tak tomu alespoň rozumím já. Neobnovovat smlouvu je sice logické, ale posledních pár dnů do konce měsíce asi poněkud zbytečné... Edited December 17, 20195 yr by Retiree
December 17, 20195 yr Právě naopak.Při předčasném ukončení smlouvy u UPC doplácíte již poskytnuté slevy,v tomto případě by to bylo těch 11,5 měsíců,jak píše hpfunny.Tudíž je lepší ukončit smlouvu k 29.2.2020.Nejlepší je podat výpověd k 30.1.2020 s 30 denní výpovědní lhůtou.Doplácet by se nemělo v tomto případě nic. - - - - Brno-Kohoutovice
December 17, 20195 yr No pánové, asi máte oba pravdu, jinak by to pro poskytovatele postrádalo logiku. Naštěstí to řešit nemusím, za zmatení tazatele se omlouvám...
December 17, 20195 yr Nevidím důvod proč by měl smlouvu ukončovat až 29. února, pokud vám věrnostní období končí 14. února 2020, tak ji k tomuto datu ukončete, jinak zaplatíte dalších 14 dní navíc což může dělat v případě že tím pádem na těch 14 dní porušite věrnostní slevu i několik stovek. Výpovědní lhůta je 30 dní od doručení výpovědi. Např. výpověď zašlete a na UPC přijde 14. ledna , tak bez služeb jste od 15. Února . Samozřejmě můžete zaslat výpověď dopředu a napsat do ní konkrétní datum ukončení, když to bude více jak za těch 30 dní. Tedy když jim pošlete výpověď a dorazí jim třeba ještě v prosinci a budete tam mít datum ukončení 14. Února, pak Vás ukončí až k tomu datu. Kdyby se Vám posunulo stěhování např. tak lze prodloužit libovolně smlouvu, mělo by stačit telefonicky. Sám odsebe platit nic nepřestávejte, plaťte dokud vám budou chodit faktury, případný přeplatek vám UPC vrátí. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
December 17, 20195 yr Jak píše@tomus pošlete výpověď klidně hned a napište tam, že chcete ukončit služby k datu vypršení věrnosti. Když se stěhujete k poslednímu lednu, zaplatíte 14 dní navíc. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
September 2, 20204 yr Jak to dopadlo v reálu? Na odkaze níže je uvedeno zrušení tohoto paskvilu. https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obecne-dotazy/definice-vernostniho-portfolia-a-slevy/
September 2, 20204 yr Tak jak je tam uvedeno, věrnostní období a slevy byly zrušeny, ceny zůstávají stejné. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.