Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@freekarol U domácího připojení nemůžeš čekat nějakou garanci funkčnosti 24/7. K tomu si objednej business SLA a pak to bude o něčem jiném (samozřejmě i finančně).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. [emoji6]

Odesláno

Kdyby ta tvoje konkurence byla tak úžasná, tak už k ní dávno přejdeš :D

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nemám důvod, když výpadky zatím nebyly časté.

Odesláno

A k tomu placení, vždyť stačí napsat na UPC a nefunkční období odúčtují.
Takže jsme zase u toho samého, že lidí neví, co si objednávají, neseznámení se s podmínkami a pak mají nepřiměřené požadavky.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

 Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif?

 

 

 

 

Odesláno
před 31 minutami, freekarol napsal:

 Taková je teorie, v praxi se někomu opravdu povedlo, že by UPC chtělo menší poplatek za výpadek služeb a nejednalo se o firemní tarif?

 

 

 

 

v praxi funguje uplne vpohode.. uz jsem mel 3x mensi mesicni vyuctovani, jelikoz nejel internet a za tu dobu co nejel mi odecetly penize.. nemam s tim problem.. jen teda by s tim neco meli delat.. o penize mi nejde, jde mi o to, aby to fungovalo.. kdyby o2 po me nechtelo skoro 2x tolik co upc, tak uz jsem davno presel.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • VTV Box
  • Zlín
Odesláno

Internet mi fungoval spolehlivě, to až tenhle měsíc mají problémy. Zpětné zhlédnutí mi taky obvykle funguje.

Odesláno

 

V 30. 11. 2019 v 11:50 AM, freekarol napsal:

Dobrá výmluva, protože to není určeno pro firmy, tak mám počítat s nespolehlivosti. Tak konkurence to má jinak, tak vždy lze přejít tam. emoji6.png

Je fyzicky nemožné zaručiť 100% funkčnosť.

Ono, nemôžeš sa sťažovať na niečo, s čím si súhlasil.

V zmluve ktorou potvrzduješ platnosť služby, máš pekne spísané garantované rýchlosti (u 150Mbps to je 60/5Mbps alebo ako, pred pár Dňami sa to riešilo.) a aký je garantovaný čas funkčnosti oproti celému mesiacu si nie som istý.

Pozri si na nete ako to je s garanciou internetu čo sa týka časovej prístupnosti, každé jedno desatinné miesto vrámci % času prístupu stojí majland naviac.

napr. 89% prístupnosti stojí 30€/mesiac pri nejakej vymyslenej rýchlosti, zatiaľ čo 89,9% prístupnosti už stojí 100€/mesiac, a z tých desatinných miest naviac pre dôležitých zákaznikov by sa ti zakrútila hlava, a áno, aj tým semtam vypadne Net, niekedy i na viac ako hodinu a neriešia to ako bohužiaľ väčšina zákazníkov typom "som frajer, začnem na ISP nadávať a idem inam"

Jednoducho sa s tým zmier že veľká spoločnosť by mala riešiť nejako ochotne jednotlivca ktorému nejde internet niekoľko hodín a nepoužíva to na svoje zarábanie a platí malú čiastku, veľmi podcenenú vzhľadom na to, aké náročne je udržovať prístupnosť k internetu vzhľadom k tomu, že Koax. siete sa dajú ľahko zo stabilnej siete spraviť katastrofálnym uzlom vďaka nepozornosti a neprofesionálnosti jednoho z uživateľa. 

takto to bolo, je, a bude, a všade, každý jeden ISP to takto má. Riešenie je Biznis tarifa, platíš iné peniaze než obyčajný zákazník, a máš dokonca osobitný support, ktorý by mal byť 24/7 online, kdežto obyčajný Helpdesk na levelu 1 funguje len cez deň, a cez víkend asi nefunguje vôbec tuším.

Upraveno uživatelem ApacheSK

Odesláno

Tak bydlím Praha 4 Bráník a nahlášen výpadek až do večera.To už přeci není možný!Kdykoliv potřebuji internet,tak nefunguje.A samozřejmě ani televize.To už musím nějak řešit. Hlavně že mám UPC Business Medium😫

Upraveno uživatelem Karel43

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.