Přejít na obsah

Zajimavej dopis a help linka


Návštěvník tomus

Doporučené příspěvky

Návštěvník Katoda

Já musím říct, že moje zkušenost s Kontakt centrem a zákaznickou podporou je většinou dobrá. S dovoláním se na Help line jsem neměl potíže, dovolal jsem se vždy a rychle, ale proavdou je, že tuto linku využívám opravdu jen v těch nejnutnějších případech. Dokonce i jednou o víkendu, když jsem měl potíže s internetovým připojením, tak jsem svůj problém namluvil na jejich záznamník a do půl hodiny mi zavolal technik a po telefonu jsme to vyřešili.

Pokud nejde o opravdu naléhavý problém, tak většinou posílám mail, kde popíšu, o co jde. Nejpozději do druhého dne mi pokaždé pak operátorka Kontakt centra zatelefonovala sama.

Na druhou stranu, jsem ale také před pár týdny využil i formuláře na webových stránkách Karnevalu, přesně podle jejich pokynů. Věc se týkala testů digitálního vysílání. Do dnešního dne, ačkoliv to tam slibují, se neozval nikdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neschopnost fungování infolinky je zarážející. Navíc tady dostanu e-mail o snížení rychlosti,až se o to začnu sám telefonicky zajímat,protože spadla rychlost 51,4 kbps na speedmetru Karnevalu. Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail. Na můj dotaz e-mailem jsem dostal po více jak 24 hod akorát obchodní nabídku od pana Martina Žalmana Specialisty Internet z Hepl Desku:

v soucasne dobe jiz mate preneseno vice nez 1 GB dat a proto Vam bychla

rychlost omezena na 64/32 kbps. V pripade, ze chce obnovit puvodni rychlost,

mate moznost si objednat 5 GB plnou rychlosti za 300 Kc, pripadne 10 GB za 600

Kc. V pripade jakychkoliv nejasnosti me nevahejte kontaktovat v odpovedi na

tento mail. Dekuji.

 

Pikantní na tom je-že od půlnoci opět nešlo připojení-jako již několikrát o posledních víkendech ve Zlíně.

O způsobu platbyuž ani nepíšu abych se já doprošoval faktury-no co to je?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neschopnost fungování infolinky je zarážející. Navíc tady dostanu e-mail o snížení rychlosti,až se o to začnu sám telefonicky zajímat,protože spadla rychlost 51,4 kbps na speedmetru Karnevalu. Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail. Na můj dotaz e-mailem jsem dostal po více jak 24 hod akorát obchodní nabídku od pana Martina Žalmana Specialisty Internet z Hepl Desku:

v soucasne dobe jiz mate preneseno vice nez 1 GB dat a proto Vam bychla

rychlost omezena na 64/32 kbps. V pripade, ze chce obnovit puvodni rychlost,

mate moznost si objednat 5 GB plnou rychlosti za 300 Kc, pripadne 10 GB za 600

Kc. V pripade jakychkoliv nejasnosti me nevahejte kontaktovat v odpovedi na

tento mail. Dekuji.

 

Pikantní na tom je-že od půlnoci opět nešlo připojení-jako již několikrát o posledních víkendech ve Zlíně.

O způsobu platbyuž ani nepíšu abych se já doprošoval faktury-no co to je?

 

 

Pokud nedostáváš na svůj "kontaktní" email upozornění na 90% překročení limitu je to chyba a je potřeba se obrátit na infolinku ve všední dny od 8 do 19 nebo zaslat email na internet@karneval.cz.

 

Ohledně plateb, pokuď chceš dostávat faktury stačí buď napsat email nebo vyplnit dotazník na www.karneval.cz (nachází se pod zákaznickým servisem), musíš mít IČO a DIČ, a vědět na koho nebo na jakou firmu to bude docházet

 

Pokuď fakturou myslíš měsíční přehled plateb nejedná se o faktury, ty Karneval nezasílá a ze zákona ani nemá tuto povinnost. Sepsal si smlouvu na určitou měsíční částku podle tarifu, ta se nemění a není tedy důvod každy měsíc zasílat zbytečně dopis, pokuď se cena z jakéhokoliv důvodu změní budeš informován pomocí dopisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karneval: Ja myslim ze nema smysl se vzajemne napadat nicmene tve odpovedi sou uz od pocatku na hrane a rekneme si to na rovinu vylozene konfrontacni.To ze nekoho napadas za to ze se svobodne rozhodl a zrusil pevnou linku od telecomu je ponekud zarazejici.

ja bych nerek ze se do svych odpovedi a otazek motam spis ty bys mohl predpokladat ze kdyz se zminuju o operatorce na technicke help lince ze sem asi krome fakturacnich nejasnosti resil i technicke.Dekuji za vysvetleni tohle mi taky napadlo a prave proto sem chtel vysvetleni od Karnevalu...

No pockat to si nejak odporujes ne?tak bud je nekdo na vyborne urovni a tudiz si ve firme uz prosel nejaky to kolecko a ma velke zkusenosti a dokaze odpovedet na valnou vetsinu dotazu a nebo je to novacek a tudiz logicky odbornikem neni a musi se ucit na nasich dotazech...

Ale rekneme si na rovinu neni to neobvykle ze dva operatori ti na ten samej dotaz odpovi ruzne veci.

S tim sem setkal i u Karnevalu uz pri prvnim kontaktu s operatorem.Dokonce podle tebe odbornik na help lince ani nevedel ze je nejaka zvyhodnena akce na turbo a ze si ho lze objednat i bez CATV.Dale na otazku na to zda si muzu zridit kabelovej internet i kdyz nejsem majitelem bytu sem dostal dve ruzne odpovedi...

No a co se tyce rychlosti odpovedi ja bych rek ze odpovced za tri dny je uz docela dlouha sem ochoten tolerovat odpoved v radu dvou dnu.

Ale jinak jak uz sem rek s internetem od Karnevalu sem vice nez spokojen jen ten help bych vylepsil ale to se snad casem zlepsi...

 

P.S mimochodem snazil sem se vyhnout vsem osobnim invektivam a odpoved co nejvic vecne a byl bych rad kdyby to tak bylo pravidlem nejen v nasi diskuzi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na UPC údajně při vyčerpání 90%. ti pošlou upozorňující e-mail.

 

to ti sice mozna poslou, ale zase do ty doby, ani po tom nemas vubec zadnou moznost zjistit, jak si na tom s cerpanim linmitu...UPC proste nema zadnou stranku, kde by sis zjistil stav sveho konta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...