Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Zkus udelat nesledujici test:

 

mrkni do rozhrani modemu,co ukazuje za hodnoty v polozce signal na

http://192.168.1.1 nebo

http://192.168.100.1/

a hod ty vysledky sem.

 

Pak to zkus jeste premerit programem WinMTR, ktery lepe ukaze kde je s problem:

download/WinMTR-v091.zip

Do policka host zadej treba seznam.cz , nech to bezet par minut.

a pak pomoci Copy text to clipboard zkopiruj vysledky a hod zase sem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Od neděle detekuji časté výpadky netu po celých Otrokovicích. Trvají jen pár minut, leč vše se přeruší a korunuje to každé půl hodiny dvojtým zazvoněním přihlašující se UPC telefon. Nejdřív kostičky a teď zase internet, se jim to tam nějak sype :cry:

Odesláno

Vypadky a nefunkcnost v Brne Zabinach potvrzují,je to cim dal horsi a nikdo na podpore nic nevi..

Odesláno

Potvrzuji výpadky v Otrokovicích. Každou chvíli to tak na minutku dvě spadne. Windows hlásí Server DNS neodpovídá.

Odesláno

Včera v 19:00 jsem tam volal. Maník mi tvrdil, že opravu provedli kolem 13:30h a od té doby si nikdo nestěžoval. V tom se nám hovor přerušil dalším výpadkem. Byl tak slušný, že za 5 min zavolal (dýl ty výpadky netrvají ale jsou co 10-15min) a potvrdil, že nám to spadlo v celém domě. Že to tedy předává na vyšší místa. Dnes ráno se nešlo ani podívat na radar, nejelo to skoro vůbec. Doufám, že na to během dne přijdou :scratch:

Odesláno

Od včerejška v Otrokovicích mám problém s internetem..Každou chviku vypadavá...Je to o nervy :-)))) :evil::evil::evil: Neví někdo co je to za chybu?

Odesláno
Zkus udelat nesledujici test:

 

mrkni do rozhrani modemu,co ukazuje za hodnoty v polozce signal na

http://192.168.1.1 nebo

http://192.168.100.1/

a hod ty vysledky sem.

 

Pak to zkus jeste premerit programem WinMTR, ktery lepe ukaze kde je s problem:

download/WinMTR-v091.zip

Do policka host zadej treba seznam.cz , nech to bezet par minut.

a pak pomoci Copy text to clipboard zkopiruj vysledky a hod zase sem.

 

diky za pomoc tomus. ping - winmtr jsem zkousel, ale ping je uplne v pohode, na cele trase 15ms. problem je v tom ze rychlost netu je 70kbit, podle meho posledniho mereni, - na ping to funguje OK, ale jinak nejde vubec ani serfovat. zkusim jeste zkontrolovat ten signal.

 

jinak jsem kontaktoval podporu a stejny vysledek jako ostatni, tvrdi ze vse funguje jak ma, uz jsem trochu ztratil nervy s nima, protoze v dobe kdy mi tohle tvrdili mi zaplaceny 30mbit net jel 70kbit! :-(

Odesláno

diky za pomoc tomus. ping - winmtr jsem zkousel, ale ping je uplne v pohode, na cele trase 15ms. problem je v tom ze rychlost netu je 70kbit, podle meho posledniho mereni, - na ping to funguje OK, ale jinak nejde vubec ani serfovat. zkusim jeste zkontrolovat ten signal.

 

jinak jsem kontaktoval podporu a stejny vysledek jako ostatni, tvrdi ze vse funguje jak ma, uz jsem trochu ztratil nervy s nima, protoze v dobe kdy mi tohle tvrdili mi zaplaceny 30mbit net jel 70kbit! :-(

 

jeden z duvodu kdyz zdrazili proc jsem odesel ...protoze vse funguje jak ma problemy nepriznavaji

Odesláno
  • Autor

U Pingu nejde ani tak o odezvu, jako o ztraty paketu.

A hlavne zkouskni ten signal na modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tak snad to včera v Otrokovicích poléčili. Akorát bylo potřeba restartovat jejich modem. Což moja netušila a celý den na ně nadávala :mrgreen:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.