Přejít na obsah

nové stanice


Návštěvník jardazholesovic

Doporučené příspěvky

1) Než něco někam začnete psát, pokuste se alespoň minimálně obeznámit s tématem. Prodej reklamního času v médiích, například.

2) Až to dopíšete, pokuste se to po sobě přečíst a opravit největší hrubky.

Srdečně děkuji

 

Jack_6428 Nějak jsem věděl, že budete první, co zareagujete. Někdy si přečtěte i své příspěvky a co se týká gramatiky, raději moc nekritizujte. Stejně tak mě mrzí, že jste mi neodpověděl na mojí otázku: Pracujete v UPC? Ptám se, že jste veliký zastáncem UPC a nemáte rád, když se na tuto společnost háže špína.

 

P.S.: budu si dělat více starosti o mou gramatiku a číst po sobě příspěvky a stejně tak nebudu psát zbrkle :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, nepracuji v UPC. Nemám to zapotřebí :) Zas tak velkým zastáncem nejsem, jen se snažím být objektivní. Když někdo háže na UPC jen špínu, není to moc fér. UPC v ČR rozhodně není tak dobré, jak by mohlo být, kdyby trochu více chtělo. Furt jsou desítky programů, které by mohli a měli nabízet. Chybí STB s funkcí VOD/internetem. Chybí lepší rychlost uploadu u Fiber Power 25. Chybí kvalitnější operátoři na klientském centru, kteří často nic neví a nebo ví opožděně. Chybí nějaká větší profesionalita, UPC nikdy o ničem běžného uživatele neinformuje. Takže jak můžete vidět, UPC není úplně tak dobré a tyhle věci mě iritují. Stojím si ale za tím, že oproti jiným zemím, kde UPC působí, jsme na tom poměrně dost dobře. Nabídka služeb se rozšířila a zlepšila, klesly ceny. Naše nabídka už nepůsobí směšně. Opravdu na tom nejsme v tomto ohledu až tak zle. Na to, jak je UPC obrovské a jaký má dosah, se mu celkem daří. Ale furt je tu co vylepšovat, viz. výše.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Chybí lepší rychlost uploadu u Fiber Power 25.

- Chybí kvalitnější operátoři na klientském centru, kteří často nic neví a nebo ví opožděně

Chybí nějaká větší profesionalita, UPC nikdy o ničem běžného uživatele neinformuje

- lepší rychlost uploadu chybí u všech tarifů, jenom u fp25 je to opradu tragedie...

- nikdy neni nic stoprocentní, ani operátoři v kc... pokud de např. o chystaný novinky, ty se vždycky můžou změnit a dokud to neni jistý, nikdo je tim nezatěžuje...

- jako třeba o čem? :shock: upc informuje každej měsíc minimálně jednou...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

UPC o ničem neinformuje. Divák, který nemá nebo nesleduje internet (upczone.cz, digizone.cz, parabola.cz), se nic nedoví, pokud se sám o to nezajímá. A nějaké UPC Informuje, aby si člověk vyhledával s nadšením v programu kdy bude a stejně tam půlka informací chybí, taky není řešení. Informační emaily UPC taky nerozesílá. A v tom KC to je bída. Tady na foru jsou lepší informace, než co maj tam. Takže když to člověk shrne, sorry, ale běžnej člověk, co se o to nezajímá nebo aspoň trochu neví kde hledat, se doví velký kulový.

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak souhlasím, UPC že o něčem informuje??? Nevím teda jak ostatní ale mě od nich za dva roky nepřišlo vůbec nic, zas tolik mi to nevadí protože vím kde si seženu info, ale co lidi kteří to něvědí??? Ono Stačí že u nás změnily analogovou nabídku a obtěžoval se někdo informovat?? Ne.... samozřejmě.... Stejně jako nechápu proč nejde při objednání nových služeb zaslat info na STB. To bylo vychloubání že UPC zavedlo první DVB-C ale kdo ho ve skutečnosti zavedl Karneval.Ten aspoň dával informace a využíval možnost zaslání infa na STB. UPC má bohužel monopol a zneužívá ho, 02TV nepovažuji za alternativu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Divák se nic nedoví, pokud se sám o to nezajímá.

pokud se o to nezajímá a je mu to jedno, tak proč by se měl o něčem dozvědět? :shock:

když nemá uživatel všechny služby nebo využívá starej internetovej tarif, přijde obchodní zástupce až za nim do bytu a hodí s nim řeč... co víc si přát? a dost infa o tv je v upc inormuje, když už je tenhle kanál ve všech nabídkách, tak proč tam občas nekouknout, že...

Ono Stačí že u nás změnily analogovou nabídku a obtěžoval se někdo informovat?? Ne.... samozřejmě....

pokud ještě nemáš digitální televizi, určitě se objeví obchodní zástupce... :)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To myslíš vážně?? Digitální televizi mám jako první. Byl jsem u Karnevalu mezi 100 lidma co ji testovaly. A to cos napsal že když se o to nezajímá tak proč by se měl něco dozvědět?? Nepříjde Ti to divný? Ono starší lidi, kteří odebíraj jen tv maj hledat info kde??Jo na super kanálu UPC EXPRES ???? Kde ani pořady neběží podle toho co je uváděno v EPG? UPC je co se týče podpory a služeb zákazníkům hodně vedle. A obchodní zástupce??? Haha k smíchu nebyl tu ani jeden, teda pardon byl ale za dob Karnevalu. Když člověk zavolá na KC čeká jak debil aby se dozvěděl že operátor vlastně nic neví, nebo míň samotný volající?? Napřiklad se mi stalo že mi přestaly fungovat kanály kromě nekódovaných ( je to tak dva roky zpátky) volal jsem na KC a odpověď pošlem obnovovací signál, fungovalo to týden poté opět volání, kde jsem byl dotázán pracovníkem jestli mám správně zapojenej koaxiální kabel?? Na můj laický dotaz, že mi byl asi dva měsíce zpět měněn STB ale karta ne a pokud vím je spárovaná jestli to nené tím, prej není, pošlem technika, technik přijel ZKONTROLOVAL zapojení scart kabelu a odjel s tím že je vše ok. Opět asi po týdnu se vše opakovalo. A jak tahle pohádka dopadla??? Napsal jsem email panu Malinovi, a hned druhý den v 8:02 jsem měl odpověď že se to ihned vyřeší. Do dvou hodin vše fungovalo jak má. A výsledek? Pokud mi za celou dobu asi 8 operátorů tvrdí stále o scart kabelu nemají tam co dělat, když nechápou že scratka nemá vliv na kódování a technik? To byl odborník k pohledaní.... Nejde ale o to jen na ně nadávat. Já jen nadávám na jejich podporu a informovanost, která se tu omýlá stále dokola. Nevím jak by to dnes bylo z Karnevalem, kdyby zůstal a nestal se součástí UPC, ale v době koupě na to byl o poznání lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde jsem byl dotázán pracovníkem jestli mám správně zapojenej koaxiální kabel??

 

Sorry tam mělo být scart a ne koaxiál :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovol mi tě opravit - měl by se objevit, ale neobjeví. UPC akorát bere prachy a na to, jestli klienti koukaj na zrní nebo HD kašle. Kolikrát jsem už musel kontaktovat přímo pana Malinu, abych dostal od UPC nějakou odpověď na úrovni? Kdykoliv jsem měl nějaký problém, protože ti tupci v KC nic nevěděli. Mám UPC od jeho začátků, takže můžu porovnávat jaké to bylo a je dnes. UPC se namáhá minimálně. Před 10 lety lezli klientům do zadku, jen aby jim vyhověli. Dnes nic. Nikdo mi sám nenabídne slevu nebo lepší tarif, to jsem si musel zařídit sám, abych platil méně za něco lepšího. Nikdo mi neřekl, že se změní šířená verze programu předem, ale dozvěděl jsem se to až potom, jestli vůbec. A ti technici co chodí? Kdykoliv jsem po nich chtěl novou službu, vždycky mi řekli, že to vidí poprvé (internet, router, hd stb, 100Mb/s internet). A proč by se klient, který se nezajímá, měl něco dozvědět? Protože je klientem té firmy, která by se o něho měla postarat a nabídnout mu další možnosti, atd. když už té firmě platí peníze, a ne ho nechat hnít. Mimochodem, tys začal pracovat v UPC, Slambe (soudě podle tvého sigu)?

  • Super
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, CA modul
  • Hlavní město
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mimochodem, tys začal pracovat v UPC, Slambe (soudě podle tvého sigu)?

takovej offopic... :roll: no zkoušim si právě toho zmiňovanýho obchodního zástupce... :lol:

Kdykoliv jsem po nich chtěl novou službu, vždycky mi řekli, že to vidí poprvé (internet, router, hd stb, 100Mb/s internet)

spíš tim myslej, že to poprvý u někoho zapojujou, dyť i obchodní zástupci sou na tyhle věci školený... já když vyplňoval naostro svoji první smlouvu, tak sem z toho byl taky nervózní, kontroloval sem si to celý asi 5x, i když na školení sem to vyplnil během chvilky a správně... v reálu je to pak vždycky trochu jiný, to platí o všem :)

Dovol mi tě opravit - měl by se objevit, ale neobjeví. UPC akorát bere prachy a na to, jestli klienti koukaj na zrní nebo HD kašle.

Nikdo mi sám nenabídne slevu nebo lepší tarif, to jsem si musel zařídit sám, abych platil méně za něco lepšího.

asi se neobjeví, protože odebíráš všechny služby a nemá ti co nabídnout :) pokud má někdo problémy se službou, to se přece řeší na kc... proč by měl někdo někoho např. každej měsíc obvolávat, jestli je všechno v pořádku, když je jednodušší, aby si dotyčnej napsal nebo zavolal sám? :?

slevy sou pro nový zákazníky, aby si službu vyzkoušeli aspoň na 3 měsíce, pak pro zajetý zákazníky, pokud třeba chtějí nějakou službu zrušit, no a nakonec ty balíčky nižších služeb pro všechny... přece ti nic nebrání, aby si jednu z těch možností využil, pokud už nejsi s nabídkou spokojenej... :shock: proč by ti mělo upc něco cpát, když si platíš všechny služby a nejevíš zájem, že to chceš měnit? :? všem zákazníkům je přece k dispozici web, telefon, televizní program, obchodní zástupci na sebe nechávají kontakt ve vchodě na dveřích a/nebo na nástěnce... v tomhle mi přijde, že upc dělá docela dost... samozřejmě někdo by radši, aby si s nim pravidelně zašel pan malina na oběd (na účet upc), kde by o všem pokecali, ale to asi moc reálný neni... :lol:

To myslíš vážně?? Digitální televizi mám jako první. Byl jsem u Karnevalu mezi 100 lidma co ji testovaly. A to cos napsal že když se o to nezajímá tak proč by se měl něco dozvědět?? Nepříjde Ti to divný? Ono starší lidi, kteří odebíraj jen tv maj hledat info kde??Jo na super kanálu UPC EXPRES ????

pokud máš digitální televizi, tak nevim, proč se trápíš tou analogovou... jestli máš doma dvě televize, tak používej dva stb, jeden zadarmo a druhej třeba pvr :)

logicky když se o něco nezajímám a je mi to jedno, proč by mi měl někdo za každou cenu otravně cpát info, o který nestojim? kdo o něj stojí, má k dispozici web, tv, kc nebo oz...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...