Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Nojo, u mě to taky přestalo. Ale torrenty nejdou.

 

Včera mi volal technik, ohledně problému s pomalým načítáním stránek. Když pominu, že ze mě zkoušel dělat blbce (vypněte firewall, připojte PC rovnou k modemu, zkontrolujte kabely), tak jsem se ho zeptal na blokování torrentů. Jeho odpověď: My nic neblokujeme. Moje otázka: Proč nejdou torrenty. Odpověď: My nic neblokujeme. A moje poslední otázky byla: Proč lžete? Odpověď: My nic neblokujeme. :lol: Musí se nechat, že asertivní techniku ohrané desky mají zmáknutou kvalitně. No nic tak ty tři díly wrestlingu (jsem na to ulítlej), si stáhnu z webu.

Odesláno

Mne to zacalo delat taky od prvni navyseni rychlosti v tomto mesici mam tak 6x restart modemu denne..uz mne to sere

Podarilo se to nekomu vyresit?

Odesláno

Dobrý večer, bohužel radu nemám. Zajásal jsem tento pátek, kdy se u nás na Spořilově zvedla rychlost. Má radost však trvala jen do soboty. Dnes je to ještě horší, výpadky se objevují i několikrát za hodinu. Poslal jsem nový dotaz do upc a uvidím zítra.

  • Po letech...
Odesláno

Dobrý den, sice jsou zde příspěvky staré několik let, já ale problém zaznamenávám letos, a to Záběhlice. Pracuji z domova, a znemožňují mi to opakované výpadky. VPN se mi odpojí na pár sekund, a já nedělám nic jiného než se znovu přihlašuji, a to někdy i 2x za minutu. Přes den vše funguje, začne se to dít většinou až po 18.h, a pokračuje to třeba do 4 do rána. Nemá někdo místní obdobnou zkušenost? Naše IT tvrdí, že na firemních sítích problém není. Děkuji, D.

Odesláno

Jsi k modemu připojená přes WiFi nebo kabelem?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Přes wifi, díky, D.

Odesláno

2.4 GHz nebo 5 GHz?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Default wifi 2,4 GHz

Odesláno

Možná máš v okolí nějakého "rušitele" WiFi. Jestli můžeš, vypni na počítači WiFi, zkus kabel a pak se uvidí co dál.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.