Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

nene taky nefunguje nactou se me jen texty :)

Odesláno

mne se ta stranka vubec nenacte, ani doma, ani v praci.. :roll:

Odesláno

Taky se me nactou jen texty :lol:

Odesláno
Uz jsem napsal na technickou podporu, tak snad s tím konecne neco udelaji.

Ubehlo 5 dni od odeslani zadosti pres web. formular UPC na opravu, odpoved neprisla zadna a problem stale pretrvava. :roll:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ony ty obrázky nejdou hlavně proto, že jsou nalinkované z IP 172.30.58.241. Modří už vědí :)

(adresa z rozsahu pro privátní sítě, webmistrovi v intranetu to pude a na zbytek světa zapomněl)

Odesláno

No oni mi ani tak ty obrázky nevadili, ale horší je to načítání tý stránky. Ze začátku, když to spustili načítali se i obrázky a běhalo to rychle, kdežto zanedlouho to začalo takhle blbnout s těma obrázkama a rychlostí načítání.

Odesláno

Sakra uz s tim neco udelejte, neni prece mozny aby ty stranky tak douho blbnuly, zvlast kdyz slouzi pro nastaveni sluzeb. :!::!::!::evil:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

Odesláno
Nemůžete mi někdo poradit, jak se vůbec registrovat? Mám totiž podepsanou smlouvu ještě s Karnevalem, tam je osmimístné číslo zákazníka a spojovací číslo (platíme přes SIPO). Zkoušel jsem tam obě čísla, obě i bez poslední číslice, příjmení s diakritikou i bez, s velkym počátečním písmenem i bez a pořád nic. Chtěl bych to tak nějak dát dohromady s ohledem na změnu služby na 10M po novym roce a nechci to nechat na poslední chvíli.

zavolej nebo napiš na upc, kde dostaneš aktuální údaje, původní papír můžeš odložit do modrýho kontejneru... :wink:

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Tak jsem v neděli večer napsal, dnes přišla odpověď s novým zákaznickým číslem a vše funguje. Staré číslo je opravdu na prd, došlo k přečíslování. Na jednu stranu mě potěšilo, že odpověď přijde opravdu do 48 hodin a to i když je dnes státní svátek, ale taky se UPC mohlo obtěžovat a zákazníky přebrané od Karnevalu o přečíslování informovat samo...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.