Přejít na obsah

Je HBO HD soucasti balicku ? Dle UPC 1.4. ano, dnes ? NE


Návštěvník dds72czech

Doporučené příspěvky

Návštěvník dds72czech

Omluva zadna, ani kompenzace. Proste jen pani udelala chybu pri zmene smlouvy, to se prece stane. Ze si kvuli tomu beru dovolenou a nechavam ze sebe delat saska nikoho nezajima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Houby chybu, umyslne lzi. Premyslim, ze tam zavolam jako novy zakaznik (to je snadne, zkuste to, tel. vam zvednou behem par vterin narozdil od hodinoveho cekani na klientske lince) a zeptam se jak novy zakaznik, jsem na 99% presvedcen, ze mi budou zase tvrdit, ze HBO HD samozrejme soucasti teto smlouvy je...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

lzou jak kdyz tiskne. ja sem prechazel z analogove UPC na digital v kvetnu. Slibili mi 50% slevu prvni dva mesice. Maji tu akci az do konce cervna tusim. Samozrejme prislo SIPO a plna palba..takze volam na infolinku a ta zenska: kdo vam to slibil? Mate to pisemne? rikam ji na to ze kdyz to objednavam po telefonu tak asi tezko. Ale ze to nahravaji, jak sami tvrdi pro zlepseni komunikace, tak at si to pusti znovu...no na druhy den volala ze bohuzel, ze to tam nikde neni, ze mam smulu...tak sem dal pisemnou stiznost pres jejich web a jeste ten den se omluvili a ze dostanu ty dalsi dva mesice s tou slevou...proste nesmite se nechat nikdo odbyt..po telefonu neresit nic protoze ty holky tam nevedi ani jake programy vysilaji,settopboxy nikdy nevideli atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já jsem na tom podobně. 23.5. jsem si objednal balíček internet+standard+hbo. Přecházel jsem taky s analogu. ted mi přišla faktura, na které mám všechny 3 služby aktivované ( a fakturované) od 1.4.. Volal jsem na infolinku, reklamoval jsem a dnes se mi mají ozvat jak jsem s reklamací dopadl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stale se z UPC marne snazim dostat odpoved jak mohla nastat zminovana situace okolo HBO HD v balicku Light+TV+HBO. Posledne jsem jim posilal pekne dlouhy mail a nakonec s tresnickou, ze ani EPG nefunguje. Oni cely email ignorovali a jen napsali, na EPG pracujeme, omlouvame se. Ted jsem jim psal znova a odpoved uz zadna :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi volala nejaka slecna/pani ted pri sobote, zacla se omlouvat, a ze to zrovna zacina resit, tak jsem zvedav :) Pak volala znova, bohuzel jsem nestihl tel zvednout, tak pocitam, ze znova zavola tak za tyden :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opet maly update. Vysledek je nutnost priplaceni 300,- balicku, no to je mazec. S tim samozrejme nesouhlasim, tak pry v pondeli mi navrhnout nejake lepsi reseni a prehrajou si zaznamy z klientskeho centra, no to jsem zvedav. Drzte mi palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Milav

Já už to s nimi řešil (a nevyřešil) - ale bude Tě to stát víc než 300,-. Mně HBO HD nabídli po reklamaci s příplatkem 100,- Kč, zapojili ho - ale u faktury mně málem kleplo. Balíček zrušili, takže jsem měl Light + Standard + všechny HBO (bez Cinemaxu) za plnou cenu. Po další reklamaci mi sdělila operátorka, že k balíčku HD dokupit nelze a těch 100,- Kč odpovídá balíčku HBO za 200 + za 100 HBO HD. Nechci Tě zklamat, ale neraduj se předčasně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...