Přejít na obsah

Je HBO HD soucasti balicku ? Dle UPC 1.4. ano, dnes ? NE


Návštěvník dds72czech

Doporučené příspěvky

Návštěvník dds72czech

Tak jsem se zase zdrave nas..l. Jediny duvod proc jsem si hned zacatkem dubna objednal HD STB bylo HBO. Za tyden provozu jej vymenili,autostart v 12:00 a nefunkcni HBO HD. Na novem stale bezel autostart, ale HBO HD bylo funkcni. Po 14 dnech zase nic. Technik na telefonu slibil ze mi posle reastartovaci kod nebo co to je, a ze to zacne bezet. Nic. Odjel jsem na dovolenou a ted v patek to zase reklamoval. Vyjadreni UPC ??? HBO HD neni a ani nikdy nebylo soucasti balicku HBO, priplatte si 300,-. Takze zitra si pekne sbali HD STB a daj normalni. Co to je za jednani ? Proc si v tom neudelaji poradek a blbnou lidi i sve zamestance ? Jen kvuli National Geo a nejakemu "Vhoom" bych nikdy prece nemnenil smlouvu a netahal si domu (nekolikrat) technika. Nejradsi bych jim jeste nauctoval tu dovolenou kterou jsem si kvuli nemu musel brat. :evil:

 

P.S.: Navic jsem se jeste dovedel ze vlastne bylo na zacatku 10 dni volne pristupne, takze cela anabaze se zmenou smlouvy, instalace dvou STB a vsechny telefonaty byly kvuli DESETI dnum ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prvních 10dnů je přístupné "všechno" - taková náborovka.

 

HBO HD je podle ceníku UPC součástí balíčků Supreme nebo Superfilm. V balíčku HBO nikdy nebyl. Někde jsem slyšel, že mají i balíček HBO HD, kde jsou všechny programy HBO. V Superfilmu jsou i oba programy Cinemax.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dds72czech

Mozna HBO HD neni v balicku co mam (Standard+HBO+Internet), ale proc tedy pani na objednavkove lince se mnou bez problemu zmenila smlouvu a zarucila ze se pro mne krome priplatku 150,- za HD STB nic nemeni a navic mi pribudou programy vcetne HBO HD ????? Neni to nahodou podvod ? Prece nasi konverzaci nahravali, takze se to da dokazat. Nebudu se sice soudit, ale toto jednani neni korektni. Uz potreti si nekdo z nasi rodiny musi brat volno kvuli UPC.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník seny
Mozna HBO HD neni v balicku co mam (Standard+HBO+Internet), ale proc tedy pani na objednavkove lince se mnou bez problemu zmenila smlouvu a zarucila ze se pro mne krome priplatku 150,- za HD STB nic nemeni a navic mi pribudou programy vcetne HBO HD ????? Neni to nahodou podvod ? Prece nasi konverzaci nahravali, takze se to da dokazat. Nebudu se sice soudit, ale toto jednani neni korektni. Uz potreti si nekdo z nasi rodiny musi brat volno kvuli UPC.

 

V balíčku Standard + HBO + UPC Light kanál HBO HD není určitě. Sám jsem to s UPC řešil několikrát (viz jiné vlákno) a pokaždé se mi dostalo jiné reakce. Ale je to tak, HBO HD je pouze v Superfilmu nebo v Supreme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja predpokladam stejny problem sakra :( Drive jsem mel analog, na digital jsem presel jen a pouze kvuli HD a vybral si stejny tarif jako Ty. 2 operatorky mi potvrdily, ze HBO HD je normalne soucasti zakladniho balicku HBO!!! Ted jsem na dovolene, predpokladam, ze jak se vratim, HBO HD nepojede. To je super. Dej urcite vedet, jak si dopadl. Ja take napisu. Tohle NENI normalni! :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dds72czech

Tak ted uz opravdu nevim co mam delat, asi zavolat do Novy. :-( Nejenom ze mne obelhavaji ze nemam narok na HD, ale ani nejsou schopni zajistit technika. Nebo spis bylo vcera lepe na koupalisti. Jak probehla vymena HD STB za normalni ? Rano v 8:49 telefon od technika (navsteva domluvena na 15-17 hod.) :

On: Dobry den, nemuzete driv ?

Ja : Ne jsem v praci a sotva stiham uvedeny termin.

On: Hmm. A nekdo jiny nemuze ?

Ja : Ne

On : Hmm, a ted uz nejste doma ?

Ja : Ne.

On : Hmm, a fakt tedy nemuzete driv ?

Ja : Ne, ale kdyby se neco zmenilo tak zavolam na toto cislo.

 

Odpoledne jsem odesel z prace (driv, delam do 16:30) a to uz potreti jen kvuli HBO HD. V 14:58 jsem zaparkoval pred domem a koukam ze mam neprijaty hovor od technika z 14:54. Tak mu volam, jednou, podruhe. Nic. Rikal jsem si ze asi zrovna ridi auto k nam. Nic. V cca 16:15 jsem mu poslal SMS zda vubec dorazi. Nekdy po 17 dosla nasledujici zprava (doslovne zneni) : "Dobry den ja jsem uvas byl v 15 hod. Zvonil jsem, volal a nebral jste to tak jsem musel jet dal z upc vam daji novy termin a zavolaj pekny den."

 

 

Presne si vzpominam na posledni vetu pri objednavce technika v patek : "Pokud nebudete moci v utery tak urcite zavolejte a zmente objednavku. Jestli vas technik nezastihne tak dalsi termin si platite. Myslim ze rikala 500,-. " Jeste jsem se neodhodlal k tomu zavolat, ale nevim jak budu reagovat pokud budou chtit platbu a to jsem pekny klidas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejake novinky? Jak si dopadl? Ja se prave vratil z dovci a jak jsem cekal.... HBO HD nejede :/ Diky dovci jsem si ho "uzil" asi na 1 film. Jsou to podvodnici a hodlam to resit. Neni mozny, aby takhle neskutecne lhali...

 

Filmbox HD je take jen v supreme i ted v ramci testu? :/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze jsem ve patek konecne dostal naladu tak zavolal. Pani na lince je evidentne dobre proskolena a me litanie na cely prubeh akce HBO HD ani neprerusovala. Jedine co mi rekla k technikovi je ze mam podat pisemnou stiznost. Nechci mu delat problemy, takze nic nebudu posilat. Pokud jde o moji zadost ze chci aby prijeli na vymenu v presny cas, tak tady je to co jsem z nich dostal (priblizne, nepouzil jsem diiktafon) :

Ja: Vzhledem k predchozimu chovani technika, chci aby prijel presne na domluveny cas a az po me pracovni dobe.

Ona : Ja vam zavolam za pet minut

Po peti minutach skutecne zavolala

Ona : Tak tady mam nejblizsi termin pondeli, 15 az 17

Ja : Ale je chci aby prijel nejdriv v 16, ten termin neni spatny, jen to musi byt po 16:00

Ona : to nejde (ale pri predchozi navsteve mi technik volal na mobil zda nemuzu driv, at mu zavolam ze prijede kdykoli, hlavne driv nez v 15, nebo kdykoli na zavolani, tel. cislo technika muzu klidne dodat)

Ona : takze prvni termin po 17 je 17.6. a to 17:00 az 20:00

 

Domluvil jsem tento termin, a doufam ze je to posledni navsteva technika u mne. Jsem zakaznikem cca 4 roky a chovani UPC mne totalne sokovalo, samozrejme nedostanu jakoukoli kompenzaci , mam asi jedine stesti ze do teto doby jsem od nich nechtel zadnou zmenu tarifu nebo cehokoli. Takze mozna pri prechodu na dalsi system zase narazim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...