Přejít na obsah

Nefunkční telefon....


Návštěvník Jaroslav Kondelík

Doporučené příspěvky

Návštěvník Jaroslav Kondelík

Mohl by mě někdo poradit? Musel jsem restartovat modem a po restartu se načetl Internet, který je OK, ale na modemu bliká LED TEL2 a telefon je hluchý. Na tu jejich psycholinku se nemůžu dovolat a na email nereagujou. Co s tím? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník simona

Ahoj, měla jsem ten samý problém, zavolej si na číslo 222 980 980 a tam problém vyřeší. Trvalo to sice skoro týden, ale tel už funguje :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Jo, stává se mi to často. Restart modemu nepomáhá. Jenže předtím jsem se dovolal na pražskou pevnou linku (Karneval měl od O2-protože ta nekolabuje) a do hodiny byla závada odstraněna. Dneska mi telefon nejde druhý den. Na stránkách Karnevalu už se linku nedozvím, UPC linka "maká" jen ve všední dny od 8:00 do 20:00 a formulář UPC nerozená klientské číslo Karnevalu. No, mail jsem poslal, ale taky posílám výpověď. Tohle není služba, ale otrava. Radši zaplatím O2 o 200,- víc a vím, že mi to bude fungovat a někdo se o mě stará i v neděli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Mohl by mě někdo poradit? Musel jsem restartovat modem a po restartu se načetl Internet, který je OK, ale na modemu bliká LED TEL2 a telefon je hluchý. Na tu jejich psycholinku se nemůžu dovolat a na email nereagujou. Co s tím? :(

 

Stejně se projevující problém už počtvrté za dva poslední měsíce ?!?!

Objednané služby:Digit televize,Internet,Telefon u býv.Karnevalu.

 

Poslední čtvrtou reklamaci trochu rozepíšu:

Opět stejné obtíže viz výše

4.10.nahlášení poruchy přes webový formulář jako porucha telefonní služby

reakce pouze že bylo přijato k řešení,jinak žádná změna.

 

cca za 4 dny totéž nahlášeno na hotlajnu - uvodní "rituál" proběhl normálně,následovalo jako v předchozích třech případech čekání spojení na techniky opět byli všichni upozorněni že se jedná již o počtvrté se opakující se závadu.Žádné zjištění jako vždy podnět dle technika "předán na ústřednu".

 

Do 14.10.!!! žádná reakce telefon hluchý atd.

15.10. přišla odpověď e-mailem v tomto znění !!!

 

tímto reaguji na váš email ze dne 4.10. 2007 týkající se výpadků internetu. V toto chvíli je modem na síti již několik dní bez problémů. Signál je v tuto chvíli stabilní. Po zavolání telefon zvoní.Dále nepodstatné...

 

To už mě fakticky vytočilo protože u mě nenastala žádná změna.

Volání na hotlajnu dnes cca 14:00

Opět stejný průběh až k technikovy.Tam jsem to už nervově nevydržel a při dotazu jestli souhlasím aby předal věc dále "na ústřednu" jsem už vybuchl a chtěl jsem objednat na mé triko technika aby už věc na místě po 14.dnech bez poskytování služby vyřešil.

Hovor se rozplizl do varování jak zaplatím v případě problému u mě výjezd 1000Kč.

Dotaz z mé strany jaké ještě viz výše by mohly být chyby ny mé straně - prý tisíce.

Na můj dotaz aby mi byla naznačena alespoň jedna - špatně upevněný koax na modemu.

Moje argumentace že koax upevňoval technik již došly technikovy argumenty.

Já trval na tom že chci technika.Pak jsem se zmínil že ať to dopadne jak chce postoupím reklamaci ČTÚ.

Najednou obrat !!!!!! dvakrát dotaz jestli vteřinku počkám na drátě a po dvou krátkých odmlkách se vrátil na sluchátko technik jako vyměněný.

Že technika už není třeba že už asi ví kde je problém a že mi zavolá za půl hodinky na mobil se zajímavým řešením.

Souhlasil jsem.

Za půl hodiny opravdu volá nabízí mi při změně čísla přechod k UPC telefonu.

Nato mu argumentuji že už mi od nich přišel dopis s podobným návrhem přechodu na FreeTime při zachování ceny (u Karnevalu jsem měl povídej Víc (nižší cena)) tak jsem na ten dopis nereagoval a čekal jak to technicky provedou.

Na to následovala reakce že pokud kývnu na změnu čísla ještě večer mi tarif na dálku změní tím se odstraní porucha telefonu, budu moci už konečně volat vykompenzují mi finanční ztrátu a přitom nebudu muset hnout ani brvou.

Pod těmito argumenty jsem kapituloval a souhlasil.

A teď proč to celé píšu.

Již před hodinou mi za neustálého blikání kontrolek modemu najednou telefon naskočil,cca po 20 minutách mě ještě zavolali jestli je vše v pořádku.A světe div se problém trvající cca 15 dní je technicky vyřešen během třech hodin bez technika,ke spokojenosti asi obou stran a teď už jen čekám jak dopadne kompenzace!!!

Nezlobte se ale kratší se to napsat nedalo.

 

S pozdravem

 

Pekos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomus

 

Tvoje řešení nemohu použít kvůli rodičům,kteří neumí s PC.

 

PS Psal jsem to spíše z důvodu,že podle mého nemá UPC v síti býv.Karnevalu asi tak kvalitní dohled na všechny body sítě jako ve své vlastní a těžko se jim reaguje od stolu na stížnosti mého druhu, a technici vše nestíhají objet.Proto byli rádi že jsem kývnul na to řešení.

 

Pekos

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...