Přejít na obsah

spatna kvalita pripojeni - Brno


Návštěvník h1x

Doporučené příspěvky

Návštěvník OndrejB

Cituji z ICQ dalšího člověka:

Kulík (13:05:43 10/08/2007)

stabilita 5,1 %

 

Kulík (13:05:44 10/08/2007)

když sem si to měřil přes karneval, tak mi to naměřilo těch 2,5 Mb

 

Kulík (13:05:44 10/08/2007)

ale tady na tý rychlosti jen 1,5 MB a stabilitu 5,1 %

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník h1x

tzv. "zakaznicka podpora" je uz bezmala ctyri mesice na bodu nula. nedostalo se me odpovedi, ani na jeden vyplneny a odeslany formular. pokud jsem se ciste nahodou, dovolal na karneval ustrednu. nepocitam-li ubytek kreditu asi 300kc, ktere me samozrejme nikdo nezaplati. dozvedel jsem se, ze me zapinaji na 24h monitoring modemu. nasledujici den jsem se dozvedel, ze behem monitoringu nezaznamenali ani jeden ztraceny packet. chyba je tim padem, automaticky na moji strane. kdyz jsem se pokusil protestovat, zacalo vyhrozovani ze si zaplatim vyjezd technika. po tomto sprostem jednani, se nebojim "doporucit" tohoto poskytovatele vsem kamaradum. ! tohle neni karneval, ale cirkus :evil: !

 

dalsi obrazek pro pobaveni, komunikacni program team-speak2 (65.61% packet-loss) :wink:.

tspacketlossor0.th.jpg

Upraveno uživatelem h1x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dovolal na jejich technickou podporu a nahlasil jsme jimz avadu a ikdyz jsem dotycnemu opakoval asi 10x, ze to neni u me, ze znamy ve vedlejsim vchode ma to same, tak i potom mi objednal na utery technika, aby proveril zasuvku u me. Nechapu naco tam takova techn. podpora je? Volat tam nema smysl, cekal jsem 25 minut ve fronte a pak takova podpora. Pry u nich neni zadny problem. Kazdopadn eNASTESTI za 2 mesice se stehuji a prechazim na 5 Ghz wifi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník vemec

To stejne - Brno stred.... Otresny ztraty paketu, surfovani by bylo lepsi mozna s klasickym modemem... Ping VUT tady v brne, coz je kousicek - 45% loss, to je fakt hruza, pakety se ani nedostanou ze Site Karnevalu/upc. Jeste vcera to bylo pritom docela dobry. Snad to bude jenom docasne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník OndrejB

Heheee, další dobrej vál, kámoš píše:

sem jim volal a hlasovka popřála pěkný den (nevím co je na něm pěknýho, když mi nevalí pořádně net ) a omlouvají se za sníženou dostupnost na klientské centrum a prej v brzké době to bude zpravený, protože přecházejí na jiný centrum či co

 

Takže zákaznické centrum plní opravdu svou funkci :evil: jen tak btw nechápu tohle - mají linku bezplatnou 800 900 009, na kterou když zavolá stávající zákazník, tak akorát dostane číslo na 844 atd... Snad stávající zákazníci by měli mít tech. podporu zdarma, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...