Přejít na obsah

spatna kvalita pripojeni - Brno


Návštěvník h1x

Doporučené příspěvky

Návštěvník h1x

kazdym dnem se zhorsuje kvalita pripojeni od karnevalu. pred ctyrmi roky, byl prumerny ping 10-15ms, packet-loss 0%. zhruba pred rokem, se zacalo vsechno rapidne zhorsovat, prumerny ping stoupnul na 20ms a packet-loss se zacal pohybovat v rozmezi 1-3%. po opakovanych pisemnych i telefonickych zadostech o sjednani napravy, jsem se nedockal navstevy technika (v 80% pripadech ani pisemne odpovedi). postupem casu jsem pochopil, ze se u karnevalu spravedlnosti nedovolam. prisly letosni letni prazdniny a nestacil jsem se divit, zruseni FUPu a prechod pod UPC, vypadalo konecne jako nase zachrana. nanestesti se opak stal pravdou, prumerny ping se k dnesnimu dni pohybuje v hodnotach 30-40ms a packet-loss az neskutecnych 30% :evil:!! internet se stal absolutne nepouzitelny. jako naruzivy hrac on-line her, nemuzu nadale pouzivat pripojeni, ktere se kvalitou nerovna ani vytacenemu pripojeni :evil:. s pozdravem Ondřej "h1x" Láníček.

 

obrazek, pingovani na www.seznam.cz (packet-loss 28%)

packetloss01qw5.th.jpg

 

obrazek, pingovani na www.karneval.cz (packet-loss 28%)

packetloss02wx0.th.jpg

 

udaje mereni rychlosti (www.rychlost.cz)

rychlosthi3.th.jpg

 

84.242.65.151 (bno-84-242-65-151.karneval.cz)

Datum a čas: 10.08.2007 10:24

Download: 887.50 kbit/s (110.94 kB/s)

Upload: 251.92 kbit/s (31.49 kB/s)

Web odezva: 29.5ms84.7ms284.2ms

Stabilita: 6.2 %

Upraveno uživatelem h1x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam stejnej problem:( (brno-líšeň)

hmm tak to sme na tom stejne (taky Brno-Líšeň) od rana vypadava internet a velkej packet lost (50%), mel sem s tim mensi problemy i driv ale ted je to zatim nejhorsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém. Odezva na

google.com 40-80ms, ztráta 50%.

yahoo.com 51-61ms, ztráta 50%

seznam.cz 25-30ms, ztráta 40%

centrum.cz 26-33ms, ztráta 50%

karneval.cz 16-30ms, ztráta 30%