sodekcz
Uživatel
-
Registrace
-
Přítomen
Řešení
-
sodekcz: příspěvek v tématu Ukončení veškerých služeb byl označen jako odpověďŽe vy dva jste jeden (tomus/A.S.)?
-
sodekcz: příspěvek v tématu Propojení do puvodni sta domovni instalace byl označen jako odpověďV nekódovaném DVB-C je k dispozici téměř vše (nebo aspoň nedávno bylo), co v DVB-T TV Start. Hlavní rozdíl je, že DVB-C ti naladí úplně všechny kanály (včetně těch kódovaných, ale zobrazí jen nekódované), takže si to potom musíš nějak rozumně seřadit, abys měl na začátku seznamu ty volně přístupné. Jinými slovy, pro uživatele "základního balíčku televize k internetu", pokud by UPC/Vodafone zařízlo DVB-T, pak je šance na starší TV zkusit naladit DVB-C a nemusíš kupovat settopbox.
-
sodekcz: příspěvek v tématu Zyxel VMG8623-T50B Port Forwarding byl označen jako odpověďVždyť ti tady psali, aby sis ověřil veřejnou IP. Nojo, no, otevřít dveře, které neexistují je potíž 😉
-
sodekcz: příspěvek v tématu SMS nefungují při vypnutých datech byl označen jako odpověďDalší věc je, že na základě vlastní zkušenosti vůbec nechci nějaké rozhrkané RCS zkoušet a čekat, kde mi zase co uteče.
-
sodekcz: příspěvek v tématu UPC se mění na Vodafone byl označen jako odpověďIvo Mašek - tohle téma je "širokospektrální". Mnohá lokální zastoupení moc dupat nemůžou. Nechci obhajovat chování ambiciozních jedinců "papežštější než Papež" tam je to vcelku jasné. Ale korporáty většinou urýpanou zemi nějakým způsobem upozadí, nebo v ní vymění lidi.
Samozřejmě jako klient vnímám, jak nás třeba mobilní operátoři dokážou ojebat, když u sousedů můžeš mít coby soukromá osoba do určité míry neomezený tarif na data i hlas za cca 120 Kč, případně o kousek vedle 1000 minut a 30 GB dat za nějakých 180 Kč aniž bys musel na operátory nějak tlačit (platí vždy v zemi prodané služby, v roamingu se to účtuje jinak). Já bych ceny srovnatelné s těmito u nás bral. Co se tady děje je neskutečné.
-
sodekcz: příspěvek v tématu Ukončení služby SMS e-mail k 30. 11. 2022 byl označen jako odpověďTak se tady "hezkypěkně" pomíchaly parametry obdobné služby u jednotlivých operátorů.
Upozornění na vlastní mobil je řekněme až taková další nádstavba, kterou např. zmíněný Seznam využívá.
V principu je nutno říct, že v podstatě :
u O2 nejméně komplikované a zřejmě uživatelsky průhledné řešení. Není třeba nic nastavovat v účtech pro jednotlivá čísla. Každé číslo má možnost přijmout SMS odeslanou z e-mailu. Každý jednotlivec může ze svého e-mailu na číslo O2 takovový e-mail do SMS odeslat. Bránu poskytuje O2. Služba však není garantována. u t-mobile si musí každý, kdo chce takové SMS přijímat nejprve službu pro své konkrétní číslo aktivovat. Tudíž to neběhá od počátku automaticky, nelze paušálně říct, že na všechna čísla t-mobile (bez aktivace služby) taková SMS doje. Služba zřejmě zatím funguje spolehlivě. Bránu poskytuje t-mobile. O garanci služby nebo o výhledu do budoucna tady také není zmínka. u Vodafone je v podstatě nejvíc komplikované nastavení a propojení mezi číslem mobilního telefonu a fiktivní e-mailovou adresou. Navíc si musel každý taktéž službu v rámci svého čísla nastavit a aktivovat. Toto komplikované propojení - bránu, chcete-li, poskytoval VF a rozhodl se službu zcela zrušit.
A teď babo raď 🙂 V každém případě každý subjekt si může podobnou bránu postavit sám.