Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pepan6

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Díky, taky jsem si to myslel. Nikde jsem to v nastavení nenašel. Ale v app to jde jestli se nepletu. přehrávání - video profil - 1080, 720 nebo SD.
  2. Zdravím. Nevíte zda jde nastavit kvalita obrazu (datový tok) při sledování TV Vodafone přes PC? Jde o to že potřebuji šetřit data v zahraničí když budu v PC sledovat TV Vodafone přes mobilní hotspot.
  3. pepan6 odpověděl na téma uživateli keramik v Vodafone TV
    S tim bych polemizoval. Jelikož jsem kdysi pro bývalé UPC realizoval metalické rozvody v bytových domech, tak vím že někde se na stávající domovní rozvod terestriálního vysílání (DVB-T) napojovala přípojka UPC. To znamená, že pokud by skončilo na VF pozemni terestrické vysilání v těchto domech by o ně přišli. A nebo druhá možnost, tyto domy by přišli o DOCSIS a museli by hledat náhradu připojení na internet. Teď mě napadlo,že to co jsem psal platí i ve spoustě bytových jednotek. A to už dělá hodně domáctností.
  4. pepan6 odpověděl na téma uživateli keramik v Vodafone TV
    Sice starý článek, ale platný. Zpoždění IPTV v současnosti cca 30s. https://www.lupa.cz/clanky/zpozdovani-obrazu-a-zvuku-u-digitalni-televize/
  5. Chci se optat vás co máte CA modul v TV a funkci PIP, zda vám jde obraz v obraze u kódovaných programů. Mě jde PIP pouze v případě když jeden program je nekodovaný. V opačném případě je obrazovka nebo výřez černý. Díky za odpovědi. Pepa Doplním, že mě jde o to zda karta s CA modulem dovoluje dekodovat dva programy současně. Díky
  6. Ano potvrzuji. Nejdou na Android ani v prohlížeči chrome. Hláška: Chyba Pro tento kanál nemáte předplatné. Kontaktujte naše call centrum pro více informací.
  7. DVB-C CA modul po obnově programové nabídky všechny nové programy už fungují.
  8. Slibem nezarmoutíš. 🙂 Ani mě to nejde!!! 😅 🙁
  9. Tak prograny stále nejdou. Ani po 10 dnech od zařazení. To něco vypovídá o IT oddělení Vodafone!!!
  10. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    To byl jen administrativní úkon, ale toto je problem technický se kterým si evidentně nevědí rady.
  11. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Přišla mě odpověď na písemný dootaz : Dobrý den, děkuji za zprávu, mrzí mě, že Vám programy nefungují 😞 Potíže s fungováním některých programů v CA modulech již evidujeme a naši technici pracují na vyřešení situace. Vaše telefonní číslo xxx xxx xxx jsem zaevidovala a jakmile bude chyba opravená, přijde Vám informační SMSka. Za nepříjemnosti se velice omlouvám a věřím, že již brzy budete mít programy dostupné. Kdybyste měl nějakou doplňující otázku, tak mi napište, ráda odpovím. Spoustu informací a odpovědi na nejčastější dotazy najdete přehledně v našem Centru péče. Přeji Vám hezké zimní dny 🙂 Jana Kulhánková, Centrum On-line péče
  12. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    NE. Ani přeladění MUX, ani obnova nabídky.
  13. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Dnes stále na CA modulech nejdou nově přidané programy mimo obou BBC.
  14. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Přeladění MUX ani "obnovit programovou nabídku" nepomáhá.
  15. pepan6 odpověděl na téma uživateli Pavel m v Vodafone TV
    Potvrzuji, že na CA modulech "Family" nejdou žádné nově přidané programy mimo BBC First a Earth.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.