Přejít na obsah

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    @Novakova Pěkné odpoledne, je mi líto, že došlo k této situaci. Na diskuzním fóru reklamaci vyřídit nedokážeme. Pokud u nás nemáte žádné aktivní služby, on-line Reklamační formulář vám nepůjde, můžete však reklamaci uplatnit písemně na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, případně máte možnost sepsanou reklamaci předat v některé z našich prodejen. Nezapomeňte do reklamace také napsat svou správnou adresu, aby vám naše odpověď v pořádku přišla. Všechny informace k reklamacím najdete zde: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/reklamace/reklamace-sluzeb/.
  2. @PetrP Pěkné odpoledne, aktivace by měla proběhnout do 24 hodin od dokončení objednávky. Pokud máte stále potíže s funkčností, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle 800 77 00 77. Případně se nám ozvěte přes https://tam.je/forum.
  3. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @neurotic Pěkné odpoledne, toto budeme muset řešit přímo k vašim službám. Kolegové z technické podpory mi potvrdili, že se o plošné potíže nejedná. Napište nám prosím k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, případně se spojte přímo s technickou podporou od zařízení přes zákaznickou linku 800 77 00 77.
  4. @Technikus Pěkný den, ano, na žádost zákazníka je možná výměna za tento modem i u nižších rychlostí. Jen je třeba počítat s vyšší cenou pronájmu.
  5. @Hajanek Pěkný den, mrzí mě, že se změna tarifů nepodařila :( Určitě se prosím ozvěte přes https://tam.je/forum, ať to můžeme dořešit.
  6. @allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.
  7. @Svitlana Kinal Pěkné dopoledne, váš hlavní tarif můžete používat i s běžnou plastovou SIM kartou, avšak pro sekundární zařízení v rámci OneNumberu je možné využít pouze eSIM. Informace o tom, na jakých zařízeních mohu OneNumber používat, najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zarizeni/
  8. @Trabi Pěkné odpoledne, na stránkách vidíte aktuálně dostupné služby podle kapacity sítě, může tedy nastat i tato situace... Navýšení rychlosti bude možné po kompletním provedení modernizace a není to ihned. Případně se podívejte, jak modernizace probíhá: https://www.vodafone.cz/modernizace/.
  9. @PetraHello, You can reach us from abroad by calling +420 776 977 100 or +420 776 970 219. Even if you do not know your administrator password and enter it incorrectly twice, you will have the option to connect to an operator who will help you reset your password. This can be done if you answer some questions. We also have other options for resetting your password, which we describe on the page: https://www.vodafone.cz/pece/en/my-number/password/forgotten-password/. Another option is to write to us at the email address pece@vodafone.cz.
  10. @tatoch Pěkné ráno, spojte se prosím s technickou podporou přes linku 800 77 00 77, anebo nám napište přes https://tam.je/forum, na kolegy to předáme k prověření.
  11. @František Pěkné ráno, spojte se prosím co nejdříve se zákaznickou linkou 800 77 00 77, operátoři s vámi vše domluví.
  12. @maytear Obnovení telefonního čísla a získání nové SIM karty (duplikát) jsou dvě rozdílné věci. Pokud jste si přihlášení do Můj Vodafone nenastavil, tak nás můžete ze zahraničí kontaktovat telefonicky z jiného čísla přes +420 776 970 219 (https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-77/kontakt-operatora/), operátoři se s vámi můžou pokusit provést náhradní ověření některých údajů k telefonnímu číslu, které řešíte. Obecně mohu potvrdit, že kredit na Vodafone kartě je aktivní vždy na dobu deset měsíců. Po skončení platnosti kreditu běží ještě tříměsíční lhůta pro jeho obnovení, během které budete moct využívat pouze bezplatné služby (jako jsou například příchozí hovory nebo SMS). V této tříměsíční lhůtě je nutné telefonní číslo dobít, jinak dojde k jeho úplnému zrušení. Na konec platnosti kreditu a SIM karty upozorňujeme SMSkou a informace po celou dobu vidíte také v samoobsluze Můj Vodafone. V červenci minulého roku došlo ke změně platnosti kreditu, která je nově 7 měsíců (po prvním dobití kreditu po této změně). Během této doby můžete kredit čerpat a počítá se od posledního dobití karty. Kredit je nutné dobít, než Vám vyprší platnost předplacené karty. Pokud během následujících 3 měsíců od vypršení platnosti kreditu (7 měsíců) svou kartu dobijete, vrátíme Vám propadlý kredit do 5 dní. V opačném případě telefonní číslo úplně zrušíme. Záleží tedy na tom, kdy jste naposledy dobíjel kredit. Podrobnosti k platnosti kreditu a SIM najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/.
  13. @maytear Pěkné ráno, napište nám případně přes https://tam.je/forum, domluvíme s vámi na dalším postupu.
  14. Veronika - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @Moa Pěkný den, určitě nám k tomu pošlete podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit přímo s technickou podporou. Bude dobré, když se podaří přiložit i video.
  15. @sachlj Chápu, nabídla jsem vám další možnost pomoci, záleží na vás. Takto nezjistím, co konkrétně s vámi kolegové na lince nastavili...

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community