Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Výpadek to není, ale e-mailové adresy xxx@karneval.cz zůstaly zachovány. Teď se na e-mail přihlašuje přes Webmail na https://www.chello.com/Home/Webmail/cz_CZ_upclive/

 

Fungují zde všechny e-mailové adresy karnevalu i upc.

 

Zkus i do adresového řádku místo http://muj.karneval.cz/webmail napsat http://muj.karneval.cz a uvidíš, že tě to samo přesměruje na výše uvedenou adresu, co jsem napsal.

Odesláno

Zajimavy, o tech zmenach by meli informovat, protze pak se clovek jen divi, co se zase deje. :?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Zajimavy, o tech zmenach by meli informovat, protze pak se clovek jen divi, co se zase deje. :?

 

Přesně tak. Navíc mi z mailové schránky, ze složky kterou jsem měl v karnevalí schránce spešl vytvořenou, pravděpodobně zmizely uložené maily. Když si na tu složku kliknu, tak mi to hodí hlášku, že složka byla možná odstraněna, popřípadě mě to z webmailu úplně vyhodí ven.

 

Podobně mi bylo vymazáno i několik souborů z FTP a když tam chci nějaký větší soubor nahrát, tak nelze. Jen menší. Mám to naštěstí zálohováno, ale snad je aspoň nějaká slušnost, jestliže je u UPC menší kapacita na FTP serveru, aby o tom předem informovali a upozornili na tyto změny předem.

Odesláno

nemuzu se taky dostat do karnevalove schranky, kterou mam jako primarni email - to je nehorazny opruz dpc :twisted: ; dokonce je puvodni web asi definitivne zruseny a na https://www.chello.com/Home/Webmail/cz_CZ_upclive/ se s karnevalovskym loginem nikam nedostanu /na strance se vyskytla chyba/ - ach jo :roll:

Odesláno

Ja se tam s loginem z byvaleho karnevalu bezproblemu prihlasim,

zadavas ho ve spravnem tvaru ?

jmeno: xxxxx@karneval.cz

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

mně teda už v lednu sami vytvořili novej email a od tý doby tam s nim nejsou problémy... doba na přechod snad byla dostatečně dlouhá a je jasný, že ty starý loginy a emaily dřív nebo pozdějc skončej... :roll: přečíslování kdysi když se rušily telefonní předvolby, snad všichni taky nějak překousli...

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Jj vždyť ten novej e-mail taky vytvořili všem, ale ty starý e-maily pořád fungujou i pod novým webmailem. Myslím si, že staré adresy xxx@karneval.cz nebudou rušit, však taky ani nerušili ty, co byly před xxx@upcmail.cz, myslím, že to bylo xxx@chello.cz nebo nějak tak.

Odesláno
mně teda už v lednu sami vytvořili novej email a od tý doby tam s nim nejsou problémy... doba na přechod snad byla dostatečně dlouhá a je jasný, že ty starý loginy a emaily dřív nebo pozdějc skončej... :roll: přečíslování kdysi když se rušily telefonní předvolby, snad všichni taky nějak překousli...

 

žádný takový, mám 5 mailových adres od karnevalu, na všechny je několik registrací a chodí na ně i různé výpisy plateb . . .

Odesláno

Webova stranka, kterou jsem mel na karnevalu jiz neni z verejneho internetu pristupna, i kdyz FTP pristup na ni stale funguje. To je absolutni slendrian!

 

Z noveho weboveho rozhrani emailu nelze nastavit funkcni preposilani na jiny email. Zmizely dalsi sluzby, napr. registrace MAC adresy k pevne IP adrese atd.

 

Internetove pripojeni, ktere chodilo u Karnevalu skutecne 3 Mbps ve 100% casu, je ted zcela nestabilni a nekdy nechodi ani 1 Mbps i kdyz deklaruji rychlost 6Mbps. To je lez, takove rychlosti to pripojeni nedosahovalo ani ve 4 hodiny rano. Asi take proto odstranili ze zakaznickeho rozhrani test rychlosti.

 

Takze: je nejvyssi cas definitivne spalit vsechny mosty a odejit k jinemu operatorovi, ktery se chova tak, ze ma o zakaznika skutecny zajem a nelze o kvalite svych sluzeb. Myslim, ze to mohu kazdemu s klidnym svedomim doporucit.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.