Posted December 7, 2018 at 04:52 PMDec 7, 2018 Pro službu UPC Telefon využívám DECT telefon Gigaset A510 IP a už delší čas mi neustále indikuje zmeškaný hovor od New MBX Unavailable, telefon přitom ale nevyzváněl. Netuší někdo jak se toho zbavit? Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
December 7, 2018 at 09:44 PMDec 7, 2018 Nemáte nějakou zprávu v hlasové schránce? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
December 7, 2018 at 11:10 PMDec 7, 2018 Author Hlasovou schránku sem nikdy nepoužil ani nevím že ji tam mám a jak se to ovládá. Du se podívat jestli najdu nějakej manuál. Tak sem zavolal na *68 pro vyzvednutí vzkazu, proběhl průvodce pro první použití schránky, nastavení hesla, vzkazu, jména, dokončil sem to a pak mi to řeklo, že mám 1 vzkaz, tak sem ho smazal a schránku deaktivoval vytočením #56#. Nic jinýho sem v návodu ohledně schránky nenašel, jestli to nedá pokoj tak už vážně nevím. Edited December 7, 2018 at 11:10 PMDec 7, 2018 by xtonda Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
December 8, 2018 at 06:10 AMDec 8, 2018 Vzkaz smazán, mělo by to být v pohodě. :) Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
December 8, 2018 at 11:49 AMDec 8, 2018 Author Jo, už tam ten zmeškaný hovor nenaskakuje, tak se zdá, že to zabralo. Nicméně jako zapřisáhlý odpůrce hlasových schránek jsem přesvědčen, že sem jí rušil, tak nechápu, kde se to tam vzalo. Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
December 12, 2018 at 11:58 AMDec 12, 2018 Author Tak je to zpátky, co tam s těma schránkama dělaj. Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.