Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Provedl jsem základní kontrolu, co mě napadlo, že by mohlo mít nějaký dopad na sekání zpětného přehrávání na mé straně. Vlastně mě toho moc nenapadlo, jen kontrola síťového přípojení, provedl jsem tedy:

1) Vytáhl jsem síťový (LAN) kabel z HD Mediaboxu a přes notebook jsem měřil rychlost připojení - použil jsem standardní dsl.cz a výsledek se točil stále okolo 45Mbit/s. To bych řekl, že by snad mělo být více než dostačující?

2) Dále jsem na wifi routeru zkontroloval stav připojených zařízení, tady je trochu zvláštní, že wifi router neumí rozeznat HD Mediabox a vypisuje ho jako unknown? (na LANce mám přípojený pouze HD Mediabox)

image.png.f33ee86e59a7826f5c71de76e745d6f0.png

3) Nakonec jsem ještě spustil nástroj pro diagnostiku sítě s výsledkem níže. Mám tam jednu varovnou hlášku k právě připojenému LAN zařízeni = HD Mediabox, ale netuším, zda je to standard, nebo to může opravdu způsobit nějaký problém?

image.png.a00bf08c4cb6aa84bd623a610e31323a.png

 

Mohl by mi prosím někdo poradit, zda to máte stejné, případně co bych mohl ještě prověřit na své straně?

Děkuji

Tá hláška je štandard 

  • 2 weeks later...

Od vcera mam ten základný mediabox,pripojeny na mercury router. Ked vyberiem nejaky archív, trva 10-12 sekúnd ako sa spustí, je jedno ci to novsi alebo starsi stream. Pocas sledovania uz nic ale neseka,nezamrza... Iba ten priserne dlhy start archívneho programu.  V aplikacii Horizont na android tv to ide expresne...

To je normální, je to internetový stream a HD Mediabox není zrovna žádný rychlík.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • 1 year later...

Mám setobox SENCOR a pokojovou anténu PHILIPS. Obojí nové. Ze začátku vše vpoho, ale poslední cca měsíc asi po půl hodině se mi objeví na TV ( NENÍ SIGNÁL ). Ale když vypnu a zapnu setobox vše funguje, jenže interval se zkracuje !!! Až tak, že po vypnutí a zapnutí setoboxu hraje TV necelé 2 minuty !!!🤔 Už jsem zkoušel vše. Přemísťování antény, na setoboxu znovu autoladění i tovární nastavení jak setoboxu tak TV, nic nepomáhá 🙄. Ví někdo kde je chyba ??? Jestli ano tak díky za každou radu .

Pokud to dělá na všech multiplexech, viděl bych chybu v anténě. Anténa je aktivní? Tj s napájecím adaptérem, případně jde 5V napájení po koaxu z STB do antény?

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Anténa aktivní, s napájecím adaptérem i po koaxu.

 

A zapnutá na plný výkon 🤔

Koukám že Praha 14 - v Praze, kde je vysílačů jak nas..no, by se aktivní anténa neměla používat nikdy.

před 11 minutami, Blade napsal:

A zapnutá na plný výkon 🤔

Což je nejspíš ten problém...

Takže ??? Nějaká rada aby bylo vše OK ??? Anténu asi potřebuju, když nemám kabelovku ani TV internetem , nebo ???🤔

Edited by Blade

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.