Odesláno 12. dubna 2018 7 let Dobrý deň, potreboval by som poradiť ohľadne ďalšieho postupu s internetom od UPC. Mali sme 50mbit variantu (aspoň podľa meraní to tak vychádzalo), lenže internet často vypadával (wifi+kábel - počas výpadku sa nedalo prihlásiť do administrácie routra), kontaktovali sme teda majiteľa bytu (býva v Prahe, my sme v Brne), poslali mu link na 150mbit variantu, bol na pobočke a od 30. 3. sme mali u nás mať 150mbit internet, s tým že možno sa dostaví technik na výmenu routra - nikto neprišiel. Niekedy okolo 27.3. mi speedtest ukazoval 80mbit, ale nad 80 som sa nedostal, dnes mi speedtest ukazoval 49mbit (meranie cez kábel). Poprosil by som Vás o radu, či mám ešte niečo vyskúšať (skúšal som router zresetovať do výrobných nastavení, bez zmeny), prípadne kontaktovať upc (čo mám ako poslednú možnosť keďže by všetko muselo ísť cez majiteľa bytu a ten je časovo vyťažený). Posielam screen z administrácie routra, neviem ale či nebude vadný samotný router, vždy počas výpadku sa nedá dostať do administrácie (cez kábel). Ďakujem vopred za odpoveď.
Odesláno 12. dubna 2018 7 let To byl můj první modem, zvládal 100 Mb/s v pohodě. Kolik je jeho maximum se mi momentálně nepodařilo najít. Jestli se nedá při výpadku dostat do administrace, vypadá to na nějaké restarty nebo tak něco. Mohl by to dělat třeba zdroj. Ale asi to budete muset řešit s podporou UPC, možná výměnou modemu. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 12. dubna 2018 7 let V režimu Router zvládá Cisco EPC3925 uNATovat 140-150Mbps. V režimu bridge je modem schopný zvládat rychlosti nad 300Mbps. Hodnoty signálu vypadají dobře, ztrátovost by měla být nulová nebo minimální. Je možné, že modem už má to nejlepší za sebou. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.