Odesláno 12. října12. říj Brej den, Ztratil jsem přístup k telefonu, kde mám dvoufaktorovy ověření. Nemám simku, ani úplně jednoduchej způsob, jak kontaktovat podporu. Nemají nějaký formuláře, když to nemůžu řešit telefonicky? Do toho účtu jsem se nedokázal dostat ani předtím a mám tam nezaplaceny vyúčtování. Mám jenom wifi a starej mobil. A všechny údaje v smskach, který nemám. Díky. Basic Fibre - - Vodafone Station WiFi 6 Brno
Odesláno 12. října12. říj Zajit na prodejnu pro duplikat SIM, pripadne pokud mate PDF fakruru v emailu tak platebni udaje jsou tam Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 13. října13. říj Autor Na pobočku právě taky nemám možnost zajít. A aj když mi to propojovali s emailem, tak tu fakturu tam prostě nemám. Zkusím nějak vyžebrat telefon a zavolat na podporu. Basic Fibre - - Vodafone Station WiFi 6 Brno
Odesláno 13. října13. říj Jak získám novou SIM / eSIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?https://www.vodafone.cz/pece/ztraceny-ci-odcizeny-telefon-sim/duplikat-sim-karty/jak-ziskat-novou-sim-kdy-bude-aktivni/?srsltid=AfmBOoqrMQudAOo6aQ0NDYEefvhuYjKxQBCo_CqTmZsKWEPEirWeZ1NSPřihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a jděte do sekce Služby - Moje SIM / eSIM.K přihlášení použijte e-mail a heslo (oprávnění administrátora).Objednejte si SIM v položce Nová SIM karta nebo zvolte přechod na eSIM.SIMku od nás dostanete poštou, obvykle dorazí do 2 až 3 pracovních dnů. Pokud potřebujete eSIMku, postupujte podle tohoto návodu.Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:V aplikaci Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty.Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.Je dobré vědět:Novou SIM kartu si prosím vyzvedněte co nejdříve. I když máte SIM blokovanou, nepřerušuje se tím účtování vašeho tarifu nebo smlouva.Používáte anonymní předplacenou kartu? V tom případě si novou SIM můžete objednat telefonicky nebo si ji vyzvedněte osobně v prodejně.@Vyboš Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 13. října13. říj To by mě zajímalo, jak se člověk přihlásí, když sice má jméno / heslo, ale nedojde mu ověřovací SMS, protože nemá SIM kartu :) Toto je prostě průser, a chce to zavést nějaký nezávislý klasický OTP. Umí to Facebook, Google, Microsoft, všichni. Když člověku ukradnou telefon v zahraničí, má obří problém. Kdyby fungovalo OTP, během minuty může mít novou eSIM... Upraveno 13. října13. říj uživatelem Vulva Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 13. října13. říj A jak funguje to, když nemám mobil, ve kterém mám v Authenticatoru spárovaný zmíněný Facebook, Google, Microsoft apod.? Někteří z nich nabízejí i trvalé kódy pro obnonovení, ale kdo si jej zobrazil a uložil někam pro eventuální nouzové použití? Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 13. října13. říj @Technikus já třeba mám OTP v Authy. Stačí login. A takový MS Autehticator umí získat OTP kdekoliv, po přihlášení k účtu.Respektive, nově je asi nej toto: https://ente.io/ Upraveno 13. října13. říj uživatelem Vulva Ultra Fibre Premium Základní - localhost
Odesláno 14. října14. říj Centrum péče @Vyboš Pěkný den, pokud nemáte k dispozici své číslo pro 2faktorové přihlášení, je několik možností, například:1) Můžete nám zavolat z jakéhokoliv čísla na 800770077, operátor/ka vás zkusí ověřit pomocí číselného hesla nebo náhradním způsobem a pomůžou vám s dalším postupem. 2) Můžete se osobně zastavit v prodejně Vodafonu s dokladem totožnosti.3) Heslo pro komunikaci s námi a tím pádem možnost komunikovat na dálku (např. po telefonu) můžete získat také dalšími způsoby, mimo jiné pomocí písemné žádosti, kterou můžete poslat jako sken e-mailem. Podrobnosti najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.