Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Brej den,

Ztratil jsem přístup k telefonu, kde mám dvoufaktorovy ověření. Nemám simku, ani úplně jednoduchej způsob, jak kontaktovat podporu. Nemají nějaký formuláře, když to nemůžu řešit telefonicky? Do toho účtu jsem se nedokázal dostat ani předtím a mám tam nezaplaceny vyúčtování. Mám jenom wifi a starej mobil. A všechny údaje v smskach, který nemám.

Díky.

  • Basic Fibre
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Zajit na prodejnu pro duplikat SIM, pripadne pokud mate PDF fakruru v emailu tak platebni udaje jsou tam

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Na pobočku právě taky nemám možnost zajít. A aj když mi to propojovali s emailem, tak tu fakturu tam prostě nemám. Zkusím nějak vyžebrat telefon a zavolat na podporu.

  • Basic Fibre
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Jak získám novou SIM / eSIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?

https://www.vodafone.cz/pece/ztraceny-ci-odcizeny-telefon-sim/duplikat-sim-karty/jak-ziskat-novou-sim-kdy-bude-aktivni/?srsltid=AfmBOoqrMQudAOo6aQ0NDYEefvhuYjKxQBCo_CqTmZsKWEPEirWeZ1NS


Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a jděte do sekce 
Služby - Moje SIM / eSIM.

K přihlášení použijte e-mail a heslo (oprávnění administrátora).

Objednejte si SIM v položce Nová SIM karta nebo zvolte přechod na eSIM.

SIMku od nás dostanete poštou, obvykle dorazí do 2 až 3 pracovních dnů. Pokud potřebujete eSIMku, postupujte podle tohoto návodu.

Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:

  1. aplikaci Můj Vodafone - na hlavní stránce v části Další funkce - Zobrazit více, kde najdete objednávku SIM karty.

  2. Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).

  3. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.

Je dobré vědět:

  • Novou SIM kartu si prosím vyzvedněte co nejdříve. I když máte SIM blokovanou, nepřerušuje se tím účtování vašeho tarifu nebo smlouva.

  • Používáte anonymní předplacenou kartu? V tom případě si novou SIM můžete objednat telefonicky nebo si ji vyzvedněte osobně v prodejně.

@Vyboš

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

To by mě zajímalo, jak se člověk přihlásí, když sice má jméno / heslo, ale nedojde mu ověřovací SMS, protože nemá SIM kartu :) Toto je prostě průser, a chce to zavést nějaký nezávislý klasický OTP. Umí to Facebook, Google, Microsoft, všichni. Když člověku ukradnou telefon v zahraničí, má obří problém. Kdyby fungovalo OTP, během minuty může mít novou eSIM...

Upraveno uživatelem Vulva

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost
Odesláno

A jak funguje to, když nemám mobil, ve kterém mám v Authenticatoru spárovaný zmíněný Facebook, Google, Microsoft apod.?

Někteří z nich nabízejí i trvalé kódy pro obnonovení, ale kdo si jej zobrazil a uložil někam pro eventuální nouzové použití?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikus já třeba mám OTP v Authy. Stačí login. A takový MS Autehticator umí získat OTP kdekoliv, po přihlášení k účtu.

Respektive, nově je asi nej toto: https://ente.io/

Upraveno uživatelem Vulva

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost
Odesláno
  • Centrum péče

@Vyboš Pěkný den, pokud nemáte k dispozici své číslo pro 2faktorové přihlášení, je několik možností, například:

1) Můžete nám zavolat z jakéhokoliv čísla na 800770077, operátor/ka vás zkusí ověřit pomocí číselného hesla nebo náhradním způsobem a pomůžou vám s dalším postupem.

2) Můžete se osobně zastavit v prodejně Vodafonu s dokladem totožnosti.

3) Heslo pro komunikaci s námi a tím pádem možnost komunikovat na dálku (např. po telefonu) můžete získat také dalšími způsoby, mimo jiné pomocí písemné žádosti, kterou můžete poslat jako sken e-mailem. Podrobnosti najdete na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.