Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

Co je prosím VS? A jak myslíte že poznám na jaké straně to je? Switch teda používám již na jiném portu a tam mám napojené 2 televize a Playstation, tak z něj klidně můžu počítač napojit, jen nevím jak to přesně myslíte.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

VS je zkratka pro modem Vodafone station, prostě umístíš switch mezi modem a PC a podle kontrolek pak poznáš na které straně došlo k přepnutí na 100 Mb.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Ok to klidně zkusit můžu hned, jen pořád nerozumím jak poznám podle kontrolek na které straně je chyba. Jakože do switche by šlo 1Gb/s a do počítače jen 100Mb/s takhle to myslíte?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

V PC na síťové kartě je vidět, jestli si připojený 1Gbitem nebo 100Mbitem. V modemu (VS) ve správě opět vidět na portu, jakou rychlostí je port připojený ke switchi. Pokud u PC bude 1Gbit a v modemu 100Mbit, bude problém v modemu. Jinak v takovém případě by pak nemělo zabrat odpojení kabelů u PC, ale pouze u modemu (VS).

  • Ultra+
  • -
  • -
  • Commscope Arris CM3500, Huawei B2368-66
  • Plzeň
Odesláno
  • Autor

Dobře, díky, vyzkouším to, kdyžtak se ozvu... 👍

Tak jsem to vyzkoušel a ejhle mi to hned spadlo opět na těch 100Mb/s, tak jsem to vyzkoušel jak ste psal, a na Modemu v nastavení mi to ukazovalo 100Mb/s a v počítači i na Playstationu jsem naměřil to samé, ale tentokrát mi nepomohlo odpojit a zapojit kabel do počítače, ale pomohlo až když jsem odpojil celý Switch, pak mi to opět naběhlo všude na 1Gb/s - teda na PC protože PS4 asi nemá síťovou kartu na 1Gb/s... takže si myslíte že to teda dělá Modem? Protože když mám počítač napřímo z Modemu do PC tak je jedno jestli kabel odpojím a zapojím na PC nebo v Modemu, naběhne to ihned, tady jsem musel odpojit kabel přívod z Modemu do Switche, jinak mi to nenaběhlo... myslíte tedy že mám zažádat o nový Modem? Nemůže tohle být nějaká vlastnost těhle Modemů že to takhle zlobí? Díky za odpověď.

Foto:

Před 1.png

Před 2.png

Před 3.jpg

Po 1.png

Po 2.png

Po 3.jpg

Modem nastavení opět 1Gb/s

Po 2.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

Tohle s největší pravděpodobností bude na straně modemu. Sám mám obdobný několik let a takový problém jsem s ním neměl, takže to vlastnost rozhodně není, spíš nějaký vadný kus. Doporučuji kontaktovat Vodafone a domluvit výměnu zařízení.

  • Ultra+
  • -
  • -
  • Commscope Arris CM3500, Huawei B2368-66
  • Plzeň
Odesláno
  • Autor

Dobře, díky, zítra tam zavolám a zažádám si o nový, jen že mi ten starý před týdnem vyměnili za tento, a dělá to na něm také stejně jako na tom starém Modemu, což je docela zvláštní, ale asi to možné je, náhody se dějí, dám vědět jestli to nový Modem vyřešil, popřípadě jestli Vodafone nenajde chybu ještě někde jinde...

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.