Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den, zajímalo by mě prosím, proč mi někdy z ničeho nic jde z Modemu 1Gb/s někdy jen 100Mb/s ? Máme zapojené všechny 4 LAN porty (1 port - počítač, 2 port - router, 3 port- router, 4 port - switch) a stane se mi to vždy ale pouze na jednom z nich, nikdy že by šlo do všech zařízení 100Mb/s, ale pouze jen třeba na routeru nebo na počítači... co to může dělat? Vidím to právě v nastavení svého Modemu kde vidím všechny 4 LAN porty a tam jde vidět do kterého zařízení jde kolik... pokud se to děje zrovna na počítači tak to lze i změřit pomocí speedtestů které mi opravdu ukážou jen třeba 95Mb/s... počítač mi je schopen vzít 2.5Gb/s, switch a routery jsou na tom podobně a jsou ještě k tomu nové, počítač je rok starý, všechny síťové kabely jsem natahoval nové a jsou Cat 6, když to vidím v tom nastavení tak mi pomůže vycvaknout a zacvaknout z Modemu ten kontrétní kabel na kterém to právě je a hned tam jde 1Gb/s... čím to prosím může být? Máte někdo nějakou zkušenost? A ještě doplním že máme vyměněný nový Modem týden starý (na tom předešlém 1Gb/s Modemu to dělalo také...). A ještě bych se prosím zeptal, má jít ze všech 4 LAN portů v jednu chvíli 1Gb/s, nebo se to nějak dělí? Beru to tak že jsou všechny napojené zařízení v klidu, tak mě zajímá jestli se to i přesto dělí :4 nebo má jít prostě ze všech to 1Gb/s ? Díky za odpovědi a rady.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

Tohle může být způsobeno nekontaktem - 100Mb používá pouze 2 páry kroucené dvojlinky. Mně se toto dělo na počítači, dokud jsem nepřecrimpoval RJ45 kabel. Taky můžou být zmáčknuté/vytáhnuté kontakty ve zdířce.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Takže tím myslíte udělat nový konektor RJ45? Nejčastěji se mi to děje na počítači těch 100Mb/s a zkoušel jsem jak kabel Cat 6 tak Cat 7 a dělá mi to právě na obou, konektory tam jsou originálně zalité... kleště mám tak problém udělat nový konektor není, jen jestli je možné že by to takhle dělali 2 kabely... ? A ty vytáhnuté kontakty myslíte ve zdířce v Modemu a v počítači? Psal jsem právě že nám před týdnem vyměnili Modem za nový, a dělá to na všech 4 LAN portech ať počítač zapojím kamkoliv... a vždy mi právě pomůže jen vycvaknout a zacvaknout kabel z Modemu a zpět a hned naběhne třeba na celý den 1Gb/s... takže myslíte že by to mohli dělat zdířky v Modemu? Díky za odpovědi.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

Jestli jsi zkoušel měnit kabely a dostal jsi fungl nový modem, tedy ne nějaký použitý, tak se mi moc nezdá že by byl na vině špatný kontakt na konektorech,

ale až ti to zase vypadne, tak můžeš jednou povytáhnout konektor na jedné straně a příště zase na opačné straně a pokud se to pokaždé rozjede, tak je jasné že bude problém jinde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

No ten Modem co sem tak viděl v tom nastavení má datum použití už někdy v roce 2022, ale nevím jestli to znamená že ho před námi někdo používal nebo byl jen zaktivovaný, ale nám řekli že nám posílají nový Modem, to samé bylo u toho předešlého, tam byl také datum myslím někdy rok 2023. A jinak díky za typ, teď se mi to stalo znova u počítače, tak jsem tentokrát zkusil vytáhnout kabel z počítače a hned zacvaknout zpět a opět se to rozjelo na 1Gb/s - dříve jsem to vycvakával jen z Modemu, kde by tedy mohla být chyba? Síťová karta že by v počítači blbla? Ale zase proč to někdy udělá i na ostatních zařízeních které mám připojené na Modemu? Nejčastěji to tedy dělá na počítači to je pravda... nevím jestli mám znova volat na Vodafone a řešit to s nimi, ale technik co tu byl minulý týden mi řekl že tohle slyší a vidí poprvé... Posílám foto screenshotů kde mám jen 87Mb/s a po vytažení a zacvaknutí kabelu to ihned naměří 910Mb/s což je úplně super hodnota. Jen prostě nevím jestli hledat chybu u Vodafonu nebo u mě, jelikož většinu zařízení mám nové. Díky za odpovědi.

Před 1.png

Před 2.png

Po 1.png

Po 2.png

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

Co takhle zkusit na PC nastavit "natvrdo" port na 1Gbps

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Jestli myslíte nastavení ve správce zařízení tak to jsem udělal již dříve, mám nastaveno natvrdo na 1Gb/s, to jsem se právě už dočetl v jiné diskuzi. Ale díky za radu.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

A pomohlo to?

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Bohužel ne, ten port na 1Gb/s mám nastavený už zhruba tak 5 dní a udělalo mi to již vícerokrát, včera večer jak jsem posílal screenshoty mi opět šlo do počítače pod 100Mb/s, ale jak jsem psal, nedělá mi to jen na počítači, ale i na ostatních zařízeních - ne tedy úplně tak často na tom počítači se to děje nejčastěji tak z 80%, a třeba kabely jsem mezi sebou zkoušel prohazovat i v portech a výsledek je pořád ten samý, děje se to pořád, už jsem z toho fakt blázen co se tady děje ... ? 🙂

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Osek
Odesláno

Co zkusit dát mezi PC a VS obyčejný switch? A až problém nastane, bude vidět na které straně to je .

  • Ultra+
  • -
  • -
  • Commscope Arris CM3500, Huawei B2368-66
  • Plzeň

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.