Posted March 11, 2025 at 02:12 PMMar 11, 2025 Zdravím. Mám dotaz. V eshopu je telefon Xiaomi 15 Ultra. Měl bych o něj zájem, jelikož mám nějakou slevu u změny jednoho z tarifů, co mám. Ale bohužel telefon mi na splátky nechce skočit. Nabízí se mi za 27tis v plné platně a 1300 na splátky. NA splátky když chci, tak není jak možnost vybrat. Zkoušel jsem že chci jen telefon, jenže vylítne cena přes 33tis. Když dám "ano chci změnit tarif" tak mohu vybrat jenom jenom ten, co mám. Ale nejde mi dát na splátky. JAk toho docílím prosím? Premium Fibre Premium Základní Vodafone Station WiFi 5 Beroun
March 11, 2025 at 02:49 PMMar 11, 2025 Care Centre @RemenestarPěkné odpoledne, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle *77, anebo 800 77 00 77. Případně se zastavte v některé z našich prodejen. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
March 11, 2025 at 02:58 PMMar 11, 2025 Za jak dlouho tu přibude dotaz, že na tento pořízený přístroj od operátora nechodí aktualizace? Nebo chodí, ale ne ve stejném intervalu jako pro přístroje z volného prodeje 😁 Edited March 11, 2025 at 02:58 PMMar 11, 2025 by Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
March 11, 2025 at 03:04 PMMar 11, 2025 Author před 14 minutami, Veronika - Vodafone napsal: @RemenestarPěkné odpoledne, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle *77, anebo 800 77 00 77. Případně se zastavte v některé z našich prodejen. Děkuji moc. Nechtěl jsem tam otravovat. 🙂 Ale prubnu to. před 5 minutami, Technikus napsal: Za jak dlouho tu přibude dotaz, že na tento pořízený přístroj od operátora nechodí aktualizace? Nebo chodí, ale ne ve stejném intervalu jako pro přístroje z volného prodeje 😁 Teď nějak nechápu. 🙂 Premium Fibre Premium Základní Vodafone Station WiFi 5 Beroun
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.