Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Nedaří se mi nastavitnahrávání pořadů s poydějším datumem než 26.2.
Při pokusu o oynačení k nahrání hlásí... Chyba Nepodařilo se zarezervovat nahrávku. Zkuste to prosím znovu později. (WR1001)
Stejně tak sechová ve web prohlížeči i na setoboxu. Restart setoboxu ani modemu nepomáhá. Kapacitazaplnění uložiště na 60%

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Care Centre

@JT2025Pěkný den, ano, mám to stejně také u své TV, už jsem kolegy požádal o prověření a odstranění této chyby. Díky za nahlášení a omlouvám se za komplikace.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Mám už několik dnů stejný problém na STB TV Play (kód chyby je SAR1001), nedaří se nahrát ani pořad z 26. 2. večer.

 

Mimochodem, problémy s nahráváním  některých stanic i vyhledáváním .  televizních pořadů jsou stále i přes výměnu STB 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
  • Author

@Ondra - Vodafone 
Potvrzuji funguje, Děkuji

 

  • Basic
  • Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Praha

Znovu/stále je problém s nahráváním. V předchozích dnech některé pořady nahrát nešly, jiné (i později vysílané) ano, dnes se mi nepodařilo nastavit žádnou nahrávku na sobotu (8. 3.) ani na pátek. TV Play, chyba SAR1001.

 

Dříve, ani u prémiového STB, nebylo možné nastavit nahrávání sedm dnů dopředu (např. v pondělí na následující pondělí nebo - večer - pouze na dopoledne), mám dojem, že chybová hláška byla stejná.

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Chtěl bych upřesnit, že nelze nastavit nahrávání pořadů od 7.2. večer (cca od 20:00) ani žádný pozdější (naposledy jsem zkoušel 3.2. ve 22:00).

Opravuji, spletl jsem si měsíc. Nahrávky nelze nastavit od 7.3. cca od 20:00 ani žádný pouzdější (naposledy jsem zkoušel 3.3. ve 22:00).

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Kladno
  • Care Centre

Máte pravdu, kolegové už na to také přišli a řeší opravu. Omlouvám se za komplikace.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Zdá, že je porucha odstraněna, nahrávat nyní jde. Doufám, že to vydrží🙂.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.