Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den,

nemá prosím někdo zkušenosti s provozováním kabelového Internetu s routery Ubiquiti?  Na mém 500/30 připojení v Brně střed přes modem Compal 3.0 neustále bojuji s výpadky Internetu, ztrátou paketů a vysokou latencí. Výpis logu z routeru za posledních pár dní vypadá nějak takto... každý den výpadky, někdy i mnohokrát za den. Původně jsem podezříval UDMpro z nějaké nekompatibility s připojením od Vodafonu, ale již jsem vyzkoušel všechny možné rady přímo od Ubiquiti a situace stále stejná. 

142700.png

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno střed
  • Slamb změnil název na Compal vs Ubiquiti UDM-Pro
Odesláno

@Pavel_H Nechej Compal v Bridgi, píchni na něj rovnou PC přes kabel a otestuj linku bez routeru. Třeba máš probém na lince a řešiš to odzadu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@Pavel_HModem Compal CH7465 je strašný krám, je totiž postavený na vadném, neopravitelném HW - Puma 6 (zdroj: https://www.reddit.com/r/teksavvy/comments/z40m3r/this_is_what_a_puma6_intel_chipset_modem_does_to/, https://approvedmodemlist.com/intel-puma-6-modem-list-chipset-defects/).

Měl jsem na něm též mikrovýpadky, nestabilní ping, celkově to byla úplná hrůza.

Zavolejte na infolinku, že chcete ten modem vyměnit za VF Station - který se nyní už dává standardně ke všem tarifům. Ten je lepší - je tam novější chipset Puma 7 (žádný zázrak, ale proti tomuhle je to velké zlepšení).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Díky všem za rady. PC jsem připojil k modemu na přímo bez routeru, ale nešlo se přihlásit do webového rozhraní, pomohl až restart modemu. V diagnostice na webu Vodafonu to hlásí poruchu kabelu mezi zásuvkou a modemem. Vše jsem zkusil odpojit a znovu připojit a restartovat modem. Po restartu to hlásí vše v pořádku, ale druhý den se opět objeví chyba kabelu. Pravděpodobně bude třeba návštěva technika pro proměření případně výměna modemu. 

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno střed

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.