Odesláno 9. září9. zář Ne bohužel změnu používat víckrát po reinstalaci jde ale neprojeví se Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 10. září10. zář Centrum péče @kautskym Pěkné ráno, určitě to celé prosím do zprávy kolegům popište, aby to mohli řešit s technickým oddělením. Díky. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 10. září10. zář @Veronika - Vodafone kolegové mi napsali, vit screening výše že to aplikace nyní nepodporuje Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 10. září10. zář Potom se tedy mohla volba změny výchozí služby odebrat i z menu aplikace / z webové samoobsluhy / z návodu na Vodafone stránkách, pokud jde o trvalý stav a není to vada ale vlastnost, že to již změnit nelze. Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 10. září10. zář jo to kdybych věděl proč to zase nejde, ale je smutný že chudák @Veronika - Vodafone to neví, ale z Vodafone mi hned odpověděli Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 11. září11. zář Centrum péče @kautskym Pěkné dopoledne, pokud jste si nastavení provedl přímo v modálním okně, které se zobrazilo v aplikaci, změna se projeví i při dalším přihlášení (pokud jste se mezitím neodhlásil). Pokud ale provedete změnu později ve webové samoobsluze, je potřeba se odhlásit a znovu přihlásit, aby se změna projevila. V tomto případě nestačí jen přihlášení pomocí biometrie – je nutné projít celým procesem dvoufaktorového ověření. Pokud jste tedy tímto prošel a změna nedrží, je třeba to řešit s kolegy, aby vše předali technickému oddělení a řešili tak přímo váš účet. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 11. září11. zář Z toho chápu, že jde o chybu a změna výchozí služby by měla fungovat dále? Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha
Odesláno 11. září11. zář Centrum péče @Technikus Přesně tak. Pokud nový výchozí služba nedrží i přes postup výše, tak to bude třeba řešit. Je možné nás kontaktovat přes https://tam.je/dotaz. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 12. září12. zář nahlášené na lince VDF, kolegyně Vaše nevěděla co vůbec chci ale nakonec je to nahlášené jako incident Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.