Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

image.png

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Tohle už nefunguje? Je tam téma Jak si nastavím výchozí službu, kterou po přihlášení uvidím jako první?

Na Androidu to vypadá takto

Screenshot_20250909_092355_My Vodafone.jpg

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

To tam mam ale pouští to jinou službu než mam nastavenou

Upraveno uživatelem kautskym

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Proto by to mělo jít díky tomuto nastavení změnit, nebo to nyní nefunguje?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskym Pěkný den, zkuste se prosím z aplikace ručně odhlásit a znovu přihlásit, potvrdit výchozí službu. Pokud to nepomůže, bude to třeba řešit přímo s kolegy. Podle screenshotu to s kolegy již řešíte.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone to jsem právě zkoušel , proto jsem psal již email.

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Chápu to správně, že na iOS nebo na tvém účtu to změnit nejde?

U mě / u Androidu menu je, nabízí se i změna výchozí služby, jen jsem ji změnit nezkoušel.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Změnit mi to jde na iOS , ale změna se po vypnutí a zapnutí neulozi

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Potvrzuji, změnil jsem výchozí službu v rámci nastavení a změna se neprojevila - výchozí je pořád původní služba.

Vymazal jsem data i paměť aplikace a znovu prošel 2FA a zeptalo se to na výchozí službu - zadal jsem jinou a ta tam drží.

Tzn aktuálně ji není možné změnit v rámci nastavení, ale po reinstalaci aplikace a znovu nastavení 2FA do aplikace se to na výchozí službu zeptá a co se tam zvolí, to se nastaví.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Dobre, a po "...po reinstalaci aplikace a znovu nastavení 2FA do aplikace se to na výchozí službu zeptá a co se tam zvolí, to se nastaví." uz je mozno tlacitko pro zmenu pouzivat vicekrat a zmeny se projevi? -tzn funkcionalita zamysleneho je v poradku?

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.