Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Ne bohužel změnu používat víckrát po reinstalaci jde ale neprojeví se

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskym Pěkné ráno, určitě to celé prosím do zprávy kolegům popište, aby to mohli řešit s technickým oddělením. Díky.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone kolegové mi napsali, vit screening výše že to aplikace nyní nepodporuje

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Potom se tedy mohla volba změny výchozí služby odebrat i z menu aplikace / z webové samoobsluhy / z návodu na Vodafone stránkách, pokud jde o trvalý stav a není to vada ale vlastnost, že to již změnit nelze.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

jo to kdybych věděl proč to zase nejde, ale je smutný že chudák @Veronika - Vodafone to neví, ale z Vodafone mi hned odpověděli

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@kautskym Pěkné dopoledne, pokud jste si nastavení provedl přímo v modálním okně, které se zobrazilo v aplikaci, změna se projeví i při dalším přihlášení (pokud jste se mezitím neodhlásil). Pokud ale provedete změnu později ve webové samoobsluze, je potřeba se odhlásit a znovu přihlásit, aby se změna projevila. V tomto případě nestačí jen přihlášení pomocí biometrie – je nutné projít celým procesem dvoufaktorového ověření. Pokud jste tedy tímto prošel a změna nedrží, je třeba to řešit s kolegy, aby vše předali technickému oddělení a řešili tak přímo váš účet.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Z toho chápu, že jde o chybu a změna výchozí služby by měla fungovat dále?

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.