Jump to content

Recommended Posts

Před pár týdny mi změnili vodafone tv na nový balíčkový systém a aktivovali mi sport balíček. Volal jsem tam a nechal si to změnit na family balíček. Ten mám teď v samoobsluze aktivní.

 

Mám 2 varianty jak sledovat tv:

1. Primárně mám aplikaci v android tv.

2. Mám settopbox premium.

 

První den stačilo pro zprovoznění smazat pamět aplikace ve vodafone tv. Cca po 2-3 dnech mi začaly kanály z balíčku family psát, že nemám kanál předplacený.

Smazání paměti už nezabírá. Na settopboxu jsem to také zkoušel včetně resetu do továrního nastavení, aktualizace, vypojení ze zdroje, vypojení internetu ze zdroje a žádný efekt.

 

Zvláštní je, že ze začátku jsem v samoobsluze viděl balíček aktivní duplicitně a pak už jen standartně jednou a od té doby to nejde.

 

Nemáte s tím někdo zkušenost?

 

Na vodafone techniky se nedá přes samoobsluhu dovolat už čekám skoro 14 dní než se ozvou a to jsem to tam 3x urgoval, přepojit se na ně nedá jelikož je čekačka hodinu.

Na email vodafone taky už přes týden nereaguje.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha
  • Help center

@oneusingPěkný den, žádnou týden starou zprávu jsem nenašel, ale dohledal jsem od vás jednu zprávu ze včera, kterou jsme předávali na technickou podporu, která se vám ozve.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

@Ondra - Vodafoneje to reklamace č. 2118747 z 20.11., která byla dnes vyřešena a to nepočítám, že jsem volal na infolinku 15.11., kde mi bylo přislíbeno, že se technická podpora ozve. Byl mi 2x aktivován balíček family a po 2 dnech byl jeden z nich zrušen což mělo za následek, že jsem měl jeden balíček stále aktivní, ale programy nefungovaly, takže zrušení i toho druhého balíčku a následné aktivování vyřešilo problém.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha
  • Help center

@oneusing Díky za upřesnění, reklamace řešíme nejpozději do jednoho měsíce (lhůta podle zákona). Pokud to jde, vyřídíme je rychleji - což byl zrovna ten váš příklad 🙂 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Help center

To mě mrzí, detail k tomu neznám, ale upřesňoval jsem to, že pokud podáváte oficiální reklamaci (což byla ta zpráva 2118747), tak tam je potřeba počítat s tím, že odpovídáme v zákonné lhůtě a není to obratem... 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...