Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Před pár týdny mi změnili vodafone tv na nový balíčkový systém a aktivovali mi sport balíček. Volal jsem tam a nechal si to změnit na family balíček. Ten mám teď v samoobsluze aktivní.

 

Mám 2 varianty jak sledovat tv:

1. Primárně mám aplikaci v android tv.

2. Mám settopbox premium.

 

První den stačilo pro zprovoznění smazat pamět aplikace ve vodafone tv. Cca po 2-3 dnech mi začaly kanály z balíčku family psát, že nemám kanál předplacený.

Smazání paměti už nezabírá. Na settopboxu jsem to také zkoušel včetně resetu do továrního nastavení, aktualizace, vypojení ze zdroje, vypojení internetu ze zdroje a žádný efekt.

 

Zvláštní je, že ze začátku jsem v samoobsluze viděl balíček aktivní duplicitně a pak už jen standartně jednou a od té doby to nejde.

 

Nemáte s tím někdo zkušenost?

 

Na vodafone techniky se nedá přes samoobsluhu dovolat už čekám skoro 14 dní než se ozvou a to jsem to tam 3x urgoval, přepojit se na ně nedá jelikož je čekačka hodinu.

Na email vodafone taky už přes týden nereaguje.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha

Solved by tomus

Go to solution
  • Solution

Tohle budeš muset řešit s technickou podporou Vodafone, zřejmě je nějaký problém s předplatným toho balíčku, můžeš poslat zprávu tady na https://tam.je/forum

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Author

Díky, tam už jsem psal před týdnem, zatím bez odezvy. Nevím jak je donutit se tomu věnovat, asi mají hodně technických problémů a málo lidí.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha
  • Care Centre

@oneusingPěkný den, žádnou týden starou zprávu jsem nenašel, ale dohledal jsem od vás jednu zprávu ze včera, kterou jsme předávali na technickou podporu, která se vám ozve.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Author

@Ondra - Vodafoneje to reklamace č. 2118747 z 20.11., která byla dnes vyřešena a to nepočítám, že jsem volal na infolinku 15.11., kde mi bylo přislíbeno, že se technická podpora ozve. Byl mi 2x aktivován balíček family a po 2 dnech byl jeden z nich zrušen což mělo za následek, že jsem měl jeden balíček stále aktivní, ale programy nefungovaly, takže zrušení i toho druhého balíčku a následné aktivování vyřešilo problém.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha
  • Care Centre

@oneusing Díky za upřesnění, reklamace řešíme nejpozději do jednoho měsíce (lhůta podle zákona). Pokud to jde, vyřídíme je rychleji - což byl zrovna ten váš příklad 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Author

@Ondra - VodafoneNa infolince i v sms slibujete, že se technická podpora ozve do 24h. Tady to trvalo skoro 2 týdny než se tomu někdo začal věnovat.

  • Premium
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone TV box Premium
  • Praha
  • Care Centre

To mě mrzí, detail k tomu neznám, ale upřesňoval jsem to, že pokud podáváte oficiální reklamaci (což byla ta zpráva 2118747), tak tam je potřeba počítat s tím, že odpovídáme v zákonné lhůtě a není to obratem... 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.