oneusing Posted November 26 Share Posted November 26 Před pár týdny mi změnili vodafone tv na nový balíčkový systém a aktivovali mi sport balíček. Volal jsem tam a nechal si to změnit na family balíček. Ten mám teď v samoobsluze aktivní. Mám 2 varianty jak sledovat tv: 1. Primárně mám aplikaci v android tv. 2. Mám settopbox premium. První den stačilo pro zprovoznění smazat pamět aplikace ve vodafone tv. Cca po 2-3 dnech mi začaly kanály z balíčku family psát, že nemám kanál předplacený. Smazání paměti už nezabírá. Na settopboxu jsem to také zkoušel včetně resetu do továrního nastavení, aktualizace, vypojení ze zdroje, vypojení internetu ze zdroje a žádný efekt. Zvláštní je, že ze začátku jsem v samoobsluze viděl balíček aktivní duplicitně a pak už jen standartně jednou a od té doby to nejde. Nemáte s tím někdo zkušenost? Na vodafone techniky se nedá přes samoobsluhu dovolat už čekám skoro 14 dní než se ozvou a to jsem to tam 3x urgoval, přepojit se na ně nedá jelikož je čekačka hodinu. Na email vodafone taky už přes týden nereaguje. Quote Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/ Share on other sites More sharing options...
tomus Posted November 26 Share Posted November 26 Tohle budeš muset řešit s technickou podporou Vodafone, zřejmě je nějaký problém s předplatným toho balíčku, můžeš poslat zprávu tady na https://tam.je/forum Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477729 Share on other sites More sharing options...
oneusing Posted November 26 Author Share Posted November 26 Díky, tam už jsem psal před týdnem, zatím bez odezvy. Nevím jak je donutit se tomu věnovat, asi mají hodně technických problémů a málo lidí. Quote Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477730 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted Wednesday at 02:48 PM Help center Share Posted Wednesday at 02:48 PM @oneusingPěkný den, žádnou týden starou zprávu jsem nenašel, ale dohledal jsem od vás jednu zprávu ze včera, kterou jsme předávali na technickou podporu, která se vám ozve. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477762 Share on other sites More sharing options...
oneusing Posted Thursday at 02:28 AM Author Share Posted Thursday at 02:28 AM @Ondra - Vodafoneje to reklamace č. 2118747 z 20.11., která byla dnes vyřešena a to nepočítám, že jsem volal na infolinku 15.11., kde mi bylo přislíbeno, že se technická podpora ozve. Byl mi 2x aktivován balíček family a po 2 dnech byl jeden z nich zrušen což mělo za následek, že jsem měl jeden balíček stále aktivní, ale programy nefungovaly, takže zrušení i toho druhého balíčku a následné aktivování vyřešilo problém. Quote Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477780 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted Thursday at 09:32 AM Help center Share Posted Thursday at 09:32 AM @oneusing Díky za upřesnění, reklamace řešíme nejpozději do jednoho měsíce (lhůta podle zákona). Pokud to jde, vyřídíme je rychleji - což byl zrovna ten váš příklad 🙂 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477785 Share on other sites More sharing options...
oneusing Posted Thursday at 01:14 PM Author Share Posted Thursday at 01:14 PM @Ondra - VodafoneNa infolince i v sms slibujete, že se technická podpora ozve do 24h. Tady to trvalo skoro 2 týdny než se tomu někdo začal věnovat. Quote Premium Red Basic Family Vodafone TV box Premium Praha Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477790 Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted Thursday at 01:53 PM Help center Share Posted Thursday at 01:53 PM To mě mrzí, detail k tomu neznám, ale upřesňoval jsem to, že pokud podáváte oficiální reklamaci (což byla ta zpráva 2118747), tak tam je potřeba počítat s tím, že odpovídáme v zákonné lhůtě a není to obratem... Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63227-vodafone-tv-tento-kan%C3%A1l-nem%C3%A1te-p%C5%99edplacen%C3%BD/#findComment-477794 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.