Odesláno 8. listopadu 2024 1 rok Dobrý den, včera jsem s Vašim kolegou po telefonu provedl objednávku změny tarifu internetu. Dnes ráno mi přišla informace o novém požadavku s instrukcemi pro přečtení smlouvy a její potvrzení kódem. V SMS je informace, že smlouvu naleznu v Můj Vodafone. V záložce Vaše dokumenty vidím jen svou původní smlouvu, v záložce Smlouva a splátky jsou pouze obchodní podmínky a ve zprávách vidím pouze číslo nové objednávky, ale žádné připojené dokumenty zde nejsou. Smlouvu bych si před potvrzením rád přečetl. Jak se k ní tedy dostanu? Děkuji Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Google Praha
Odesláno 8. listopadu 2024 1 rok V SMS by měl být také odkaz, zkuste to přes něj 🙂 Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
Odesláno 8. listopadu 2024 1 rok Zkusil bych eventuálně i jiný prohlížeč - Chrome, Edge či další alternativy. Pokud ani napříč rozdílnými prohlížeči není smlouva k dispozici, tady to skutečně nevyřešíme. Kontaktovat Vodafone, eventuálně https://tam.je/forum Premium+ - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Praha
Odesláno 8. listopadu 2024 1 rok Centrum péče @hrochadaJá ještě doplním, že pokud uzavíráte smlouvu, jsou ty nejdůležitější body napsané přímo v SMS. Týká se to například ceny pronájmu za zařízení nebo splátek - záleží na typu objednávky. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.