Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Vodafone tv změna průhlednosti EPG máte to taky tak?

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno
  • Autor

To Ondra  Premium stb Vodafone i obyčejný stb Vodafone změna průhlednosti Epg ode dneška 

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1
Odesláno
  • Centrum péče

Ano, to bude ono, na menší část boxů jsme aktualizaci, která obsahovala tuto designovou změnu, nasazovali už v létě, teď probíhá další větší vlna aktualizací...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Dobrý den, mám dotaz týkající se EPG programová nabídka, po nedávné zřejmě aktualizaci se změnilo barevné zobrazení ale hlavně zmizelo v nabídce od kdy do kdy je pořad vysílán i po rozkliknuti “i” o pořadu je tam pouze uvedena celková délka jeho trvání (např. 2h, 40min)

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Zyxel DX3300-T0
  • Havířov
Odesláno

Přesně! Proč musím rozklikávat abych zjistil, v kolik daný pořad začíná. To u toho fakt nikdo nepřemýšlí???

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

@Ondra - VodafoneTak ještě doplňte začátek vysílání programu u EPG. Teď je to nevyhovující, dík.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Děkuji.

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Dobrý den, zároveň s touto změnou se mi objevila i jedna nepříjemná - při každé změně kanálu/posunu v pořadu naskočí obraz tak na 5 vteřin rozostřený a teprve potom se "zaostří". Má někdo podobnou zkušenost? Mám dvě různé televize na dvou různých místech s dvěma set-top boxy, dělá to na obou. Díky za zprávu!

  • -
  • Super
  • Základní
  • Vodafone TV box Standard
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.