Jump to content

Výpadky aplikace Vodafone TV v Apple TV


David95

Recommended Posts

Dobrý den, 

nainstalováním nového softwaru tvOS 18.0 v Apple TV, dochází k výpadkům aplikace Vodafone TV.
Děje se to při přepínání programů v aplikaci. Jakmile se pokusím změnit kanál poté se aplikace vypne a přesune mě zpátky na domovskou stránku Apple TV.

Zkusil jsem již všechny varianty- odhlášení/přihlášení z Vodafone TV, odinstalace aplikace/opětovné nainstalování (nepomohlo vůbec) poté jsem resetoval Apple TV do továrního nastavení,
to pomohlo jen na chvíli a aplikace opět padá. 

 

Můžete prosím tuto závadu řešit? Předem moc děkuji.

 

S pozdravem,

Váš věrný zákazník David.  

  • Super
  • Super
  • Family, Cinema
  • Compal CH7465
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@David95 Pěkný den, zatím to nevypadá na plošné potíže, abychom to mohli řešit, tak by nám pomohlo znát číslo vaší Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a je například ve Vyúčtování), typ Apple TV a IP adresu vašeho připojení. Potíže nám můžete nahlásit telefonicky na 800770077 (volba pro technické potíže s internetem nebo TV) nebo nám můžete napsat přes https://tam.je/forum a předáme vše na správná místa.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...